سیاستاخبارامنیتTOP

محمد اشرف غنی: از قهرمانی، تعهد و روحیه عالی عساکر در خط اول تشکر می کنم

کابل/7جدی/باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان به ادامه احوال گیری از سربازان خط اول، امروز با هشت تن از سربازان قوای مسلح افغانستان، صحبت تیلفونی کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر داد، محمد اشرف غنی در این صحبت های تیلفونی که جداگانه صورت گرفت ، گفت: با شما تماس گرفتم که در کنار  احوالپرسی، از قهرمانی، تعهد و روحیه عالی تان تشکر کنم و سلام ها و مراتب احترامات مرا به تمام سربازان، افسران و بریدملان، همسنگران، خانواده و مردم برسانید.

تورن خواجه قیام الدین قومندان تولی سوم کندک اول لوای اول قول اردوی شاهین، سکندرشاه آمر امنیت لغمان، عبدالظاهر قومندان امنیه ولسوالی دولت شاه، دوهم ساتنمن ذاکرالله، دگرمن نجیب الله نیازی قومندان کندک اول لوای سوم قول اردوی۲۱۷ پامیر، تورن محبوب الله قومندان تولی سوم کندک اول لوای اول نیروهای مشترک در شمال، دگروال محمد خالد قومندان قطعۀ خاص لوای ملی و دگرمن عبدالله قومندان کندک دوم نیروهای مشترک در زون شرق کندز از رییس جمهوری تشکر کردند و گفتند که خداوند شما را سربلند داشته باشد، اولین بار است که یک رییس جمهوری به خط اول تماس می گیرد و با سربازان احوال پرسی می کند.

آنان افزودند که ما با روحیه عالی از کشور و هموطنان خویش دفاع کرده، اطمینان می دهیم که با شجاعت از خاک و مردم حراست خواهیم کرد. به وظیفۀ مقدس مان ادامه می دهیم و به دشمن این فرصت را نخواهیم داد که برای مردم ما مشکل ایجاد کند.

سربازان خط اول نبرد، گفتند که به خاطر وظایف محاربوی و خاص در میان خویش هماهنگی داریم. تعهد ما به شما و هموطنان این است که از وجب وجب خاک کشور دفاع می کنیم. آنان پیشنهادات شان را به شمول تجهیزات، در عرصه های مختلف با رییس جمهوری شریک کردند.

سرقومندان اعلی قوای مسلح خطاب به آنان، گفت: از اطمینان شما زیاد تشکر، روحیه عالی، تعهد ملی و عقیده راسخ شما، به همه روحیه می دهد. سرقومندان اعلی قوای مسلح و تمام مردم بالای افسران دلیری همانند شما افتخار می کند و حمایت همه ما را با خود دارید.

محمد اشرف غنی رییس جمهوری گفت: شما افسران اردوی ملی برای من بسیار ارزش دارید و از تمام خانواده های شما تشکر می کنم. اردوی ملی ستون فقرات امنیت و ثبات کشور اند و شما افتخار ما هستید.

محمد اشرف غنی خاطرنشان کرد که  قطعۀ خاص واقعاً خاص است، همواره با شما در تماس می باشم، بالای تان افتخار می کنم و عملیات ها و تجربه تان در منطقه بی نظیر است. از ظرفیت و تعهد تان تشکر و ثبات و رفاه افغانستان به شما  مرتبط است و وظیفه تان بسیار مقدس است. شورای امنیت ملی در رابطه به پیشنهادات تان در زمینۀ تجهیز و سایر بخش ها، رسیدگی خواهد کرد.# صائم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا