اخبارامنیتTOP

مجاهد: عملیات تصفیوی به‌منظور سرگوب عناصر شریر در کابل و ولایات همجوار آن آغاز شد

کابل / ۶ حوت/ باختر

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان و معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ با نشر اعلامیه‌ای از آغاز عملیات تصفیوی در کابل و ولایات همجوار آن خبر داده است.

در اعلامیه گفته شده است که این عملیات در هماهنگی ارگان‌های سه‌گانه امنیتی امارت اسلامی (وزارت دفاع، داخله و استخبارات) به رهبری الحاج ملا محمد فاضل مظلوم معین وزارت دفاع، آغاز شده است.

بازداشت و از بین بردن دزدان، اختطاف‌گران، عناصر شریر و دیگر مجرمین در مناطق متذکره که از سوی نیروهای امنیتی قبلآ شناسایی شدند و تحت نظارت قرار دارند، هدف این عملیات گفته شده است.

در اعلامیه تذکر داده شده است که در جریان این عملیات افراد ملکی و منازل مسکونی مصئون است و تمام تدابیر احتیاطی در نظر گرفته شده تا با مردم برخورد خوب صورت گیرد.

در اعلامیه نیز از مردم ولایات و مناطق متذکره خواسته شده است که با نیروهای امنیتی شان در شریک کردن معلومات همکاری کنند و از عملیات هیچ‌گونه هراسی نداشته باشند، چرا که این عملیات برای تامین خوب‌تر شهروندان کابل، تاجران و سایر هموطنان، راه اندازی شده است.

در پایان این اعلامیه آمده است که اگر کسانی مجرم نباشند و یا با مجرمان وابستگی نداشته باشند، به آن‌ها مشکلی پیش نمی‌آید. همه‌ی مردم آرام در خانه‌ها و جاهای شان بمانند و با نیروهای امنیتی شان همکاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا