سیاستاخبارTOPصحت

شماری ازمتخصان طبی در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی، خواستار اصلاحات در برنامه های آموزشی شدند

کابل ۱۷ دلو باختر
شماری ازمتخصان طبی در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزر خواستار اصلاحات در برنامه های آموزشی نهاد های اکادمیک طبی شدند.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا، درخبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالسلام حنفی با جمعی از داکتران و متخصصین طبی کشور، دیدار کرد.
در این دیدار که داکتر گل محمد عثمان، رییس عمومی شورای طبی و محمداسحق آخند زاده، معین وزارت صحت عامه نیز حضور داشتند، پروفیسورعبدالکریم قیومی به نمایندگی از دیگران، پیرامون چگونگی ارائه خدمات صحی در کشور، وضعیت کاری شفاخانه‌ها و خدمات داکتران صحبت کرده گفت: درصورت فراهم شدن امکانات، وسایل پیشرفته طبی وارتقا ظرفیت متخصصان، آوردن اصلاحات در کوریکولم ‹ برنامه آموزشی طبی› و بخش صحی، آنان می‌توانند پاسخگویی مشکلات در بخش‌ صحی در کشورباشند.
قیومی از مسوولان امارت اسلامی خواست تا در قسمت تربیه و تریننگ داکتران متخصص، فراهم کردن وسایل طبی معیاری و توسعۀ مراکز صحی توجه ویژه کنند.
مولوی عبدالسلام حنفی گفت: امارت اسلامی متعهد به ارائه خدمات صحی به شهروندان کشور است و در این راستا مسوولان تلاش دارند، در کنار آموزش داکتران متخصص و ورزیده و استخدام آنان درشفاخانه‌ها و مراکز صحی، امکانات پیشرفته طبی را برای شفاخانه‌ها فراهم کنند.
معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزوده که اکنون در داخل کشور ظرفیت مناسب برای آموزش و تربیهٔ داکتران متخصص وجود دارد و ما در صدد گسترش این ظرفیت های هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا