سیاستاخبارTOP

سفیر فدراسیون روسیه در کابل از مولوی عبدالکبیر برای اشتراک در نشست بین المللی در کازان تاتارستان دعوت کرد

 

کابل ۱۷ ثور باختر

سفیر فدراسیون روسیه در کابل از معاون سیاسی ریاست الوزرا دعوت کرد تا در نشست بین المللی در کازان تاتارستان شرکت کند.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با دیمیتری ژیرنوف، سفیر فدارسیون روسیه در کابل، در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این دیدار، دیمیتری ژیرنوف گفت که روسیه در بخش‌های مختلف آماده همکاری با افغانستان است و می‌خواهد مناسبات میان دو طرف بیشتر از پیش گسترش یابد.

ژیرنوف افزود که همکاری و تعامل دو جانبه امارت اسلامی افغانستان و روسیه می‌تواند در ثبات منطقه و توسعه اقتصادی افغانستان کمک کند.

وی با یادآوری از نظر «مثبت» روسیه در نشست‌های بین‌المللی در مورد افغانستان، گفت که مسکو در نشست‌های مهم به نظریات امارت اسلامی افغانستان ارزش می‌دهد.

سفیر فدراسیون روسیه در کابل، ضمن دعوت معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان برای اشتراک در نشست بین المللی در کازان تاتارستان، در رابطه به این نشست معلومات ارائه کرد.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان نیز در این دیدار، از همکاری و کمک روسیه در عرصه‌های مختلف با افغانستان قدردانی کرد و گفت که مناسبات کابل با مسکو به منفعت هر دو جانب است و می‌تواند سبب ثبات و پیشرفت در منطقه شود.

معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان از دعوت رسمی حکومت روسیه تشکر کرد و مناسبات میان دو کشور را مهم و دوستانه خواند و هم‌چنان از سرمایه گذاران روسیه خواست تا در افغانستان سرمایه گذاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا