اخباراقتصادTOPجامعه

سرپرست وزارت معادن و پترولیم؛ برای پیشبرد بهترامورمعدنکاری،حفاظت ازمحیط زیست ضروری است

 

کابل8 حمل باختر

سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدار با رییس اداره ملی حفاظت از محیط زیست گفت: جهت پیشبرد بهتر امورمعدنکاری، حفاظت از محیط زیست امر ضروری است.

دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم با نشر این خبر گفته است: شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاورسرپرست آن وزارت روز گذشته با حافظ عزیزالرحمن رییس عمومی اداره ملی محیط زیست دیدار کاری را انجام داد.

در این دیداردررابطه به پروژه‌های بزرگ و کوچک معدنکاری،اهمیت این پروژه‌ها دراقتصاد کشور و حفاظت محیط زیست در پروژه‌های معدنکاری بحث شد.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت:  هماهنگی میان وزارت معادن و پترولیم و اداره محیط زیست، جهت پیشبرد بهتر تمام پروژه‌های معدنکاری و حفاظت بیشتر محیط زیست امر ضروری است.

رییس اداره ملی حفاظت محیط زیست در مورد ارزش و اهمیت محیط زیست صحبت نموده گفت: این اداره کمیته مشترک را با وزارت های صحت عامه، انرژی و آب ، شاوالی کابل و معادن و پترولیم، به منظور جلو گیری از آلوده شدن محیط زیست ایجاد نموده که در هر هفته جلسه را در همین مورد برگزارمی کنند.

او همچنان در رابطه به اثر گذاری پروژه مس عینک بر محیط زیست و حفاظت از داشته های طبیعی در مسیر پروژه تاپی و دیگرپروژه‌های کوچک و بزرگ معادن نظرو پیشنهاد های خود را با رهبری و تیم تخنیکی وزارت معادن و پترولیم شریک کرد.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم متعهد به همکاری با اداره محیط زیست شد.

طبق یک خبر دیگر

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با عبدالرحمن عطاش رییس شرکت انکشاف ملی دیدارکرد.

دراین دیدار در رابطه به اکتشاف و استخراج معدن زغال سنگ بلخاب که با شرکت انکشاف ملی قرارداد شده بحث و تبادل نظر شد وتفاهم نامه میان وزارت معادن و پترولیم و شرکت انکشاف ملی امضا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا