سیاستاخباراقتصادجامعهTOP

سرپرست وزارت زراعت و مالداری با وزیرمنابع آب ازبکستان دیدارکرد

کابل23 حوت باختر
سرپرست وزارت زراعت آبیاری و مالداری با وزیرمنابع آب ازبکستان که در ترکیب هیئت عالی رتبه کشورش به کابل آمده است در ارگ دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا امروز با نشر این خبر گفته است: دراین نشست، ابتداشوکت همرایوف وزیر منابع آب ازبکستان گفت: هرگونه انکشاف و پیشرفت افغانستان سبب خوشحالی حکومت و مردم کشورش می شود و ازبکستان آماده هرنوع همکاری درساخت پروژه کانال خوش تیپه است وما باورداریم که جانب افغانستان همکار خوب ما است .
او همچنان گفت: کشورش در زمینه تولید سامان آلات و وسایل ساخت بند، کانال سازی، زراعت، آبیاری و مدیریت آب، در سطح منطقه تجربه دارد و در این زمینه ها آماده همکاری با افغانستان می باشد.
مولوی عطاالله عمری سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری ضمن تشکر از کمک و همکاری های ازبکستان، گفت: پس از حاکمیت امارت اسلامی، امنیت سراسری تامین شده و زمینه های همکاری درعرصه های مختلف میان افغانستان و تمام کشورهای جهان به ویژه همسایه ها فراهم شده است
مولوی عطاالله عمری اضافه داشت: ما از تجارب ازبکستان در عرصه های مختلف استقاده می کنیم و خواستار همکاری بیشتر این کشور در زمینه های تولید برق، رشد زراعت، مدیریت آب و سایر بخش ها هستیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا