اخبارجامعهTOP

سال گذشته بیش از سه صد هزارتن در هلمند و غزنی تذکره اخذ نموده اند

کابل ۱۸ حمل ختر
مسوولان ریاست احصاییه و معلومات می گویند که سال گذشته برای بیش از ۱۸۷ هزارتن در ولایت غزنی تذکره توزیع کرده اند.
دفتر مطبوعاتی ریاست احصائیه و معلومات بانشر این خبر نگاشته است: حافظ عبدالکبیر نصر خالد رییس احصاییه و معلومات غزنی می گوید که اداره انان در سال ۱۴۰۲ خورشیدی برای بیش از ۱۸۷ هزار تن تذکره توزیع نموده است که شامل ۹۵ هزار و ۲۲۴ تذکره الکترونیکی و ۹۲ هزار و ۲۱۸ تذکره کاغذی می باشد.
رئیس احصائیه و معلومات ولایت غزنی می افزاید که روزانه حدود ۱۷۰۰ متقاضی برای دریافت تذکره و خدمات مربوط به تذکره الکترونیکی و کاغذی مراجعه می‌نمایند.
او گفت که دو مرکز توزیع تذکره الکترونیکی در این ولایت غزنی فعال بوده که درسال گذشته توانسته بودند که برای ۶ هزار و ۲۵۱ تن خدمات اصلاح تذکره کاغذی و برای نزدیک به ۸ هزار تن دیگر خدمات ثبت وقایع حیاتی که شامل (۴ هزار و ۸۵۰ کارت تولد، ۱ هزار و ۷۵۹ پارچه فوتی و ۱۰۶ ثبت ازدواج) می‌گردد، را ارایه نماید.
در همین حال مسولان ریاست احصاییه و معلومات هلنمد می گویند که سال گذشته آنان از طریق مراکز توزیع تذکره برای نزدیک به به ۱۵۶ هزار تذکره توزیع نموده اند.
حافظ محمد ربانی حاجی هیواد رئیس احصائیه و معلومات ولایت هلمند می‌گوید که این ریاست در سال ۱۴۰۲ خورشیدی برای نزدیک به ۱۵۶ هزار تن تذکره توزیع نموده که شامل ۱۰۵ هزار و ۱۵۱ تذکره الکترونیکی و ۵۰ هزار و ۷۵۰ تذکره کاغذی می باشد.
او می افزاید که روزانه حدود ۱۸۰۰ متقاضی برای اخذ تذکره و خدمات مربوطه به تذکره الکترونیکی و کاغذی به این اداره مراجعه می نمایند.
هیواد می‌افزاید که دو مرکز توزیع تذکره در آنولایت فعال بوده و همچنان نمایندگی آنان در ۱۸ ولسوالی هلمند فعال می باشد که در سال گذشته از طریق آن توانسته اند برای نزدیک به ۲ هزار تن خدمات اصلاح تذکره کاغذی و برای ۱۰۰ تن دیگر خدمات ثبت وقایع حیاتی که شامل (۱۰ کارت تولد و ۹۰ پارچه فوتی) می‌گردد، را ارایه نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا