اخبارTOPجهان

رهبر جنبش حماس؛ ارتش اشغالگر در هم شکسته تسلیم شروط نخواهیم شد

کابل ۴ جدی ۱۴۰۲
یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس که در غزه علیه نیروهای متجاوز اسرائیل در جنگ است گفته است: ارتش اشغالگر در هم شکسته و ما تسلیم شروط اشغالگران نخواهیم شد.
او در پیامی به اسماعیل هنیه، رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش که در قطر اند گفته است: گردان های شهید “عزالدین القسام” (شاخه نظامی حماس)، ارتش اشغالگر را درهم شکسته و همچنان به این کار ادامه می دهند و هرگز تسلیم شروط اشغالگران نخواهند شد.
منابع فلسطینی گفته اند: سنوار در اولین بیانیه خود از زمان شروع جنگ در غزه در هفتم اکتوبر، گفته است: گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، سنگین و بی‌سابقه را علیه نظامیان متجاوز و اشغالگر اسرائیل به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم اسرائیل متحمل خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی شده است.
رئیس جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به آمار تلفات نظامیان اسرائیلی در طول جنگ زمینی گفت: در طول جنگ زمینی، گردان های القسام حداقل ۵ هزار نظامی و افسر رژیم اسرائیل را هدف قرار دادند که یک سوم آن ها کشته، یک سوم زخمی و یک سوم دیگر از آنها نیز دچار معلولیت های دایمی شده اند.
وی درباره جنگ افزارها و ادوات نظامی منهدم شده ارتش رژیم اسرائیل در نبرد غزه نیز گفت: ۷۵۰ دستگاه از ادوات نظامی رژیم اسرائیل نیز به طور کلی یا جزئی در جنگ غزه منهدم شده است.
اخیرا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل گفته بود که این کشور بهای سنگین در این جنگ می‌پردازد اما چاره‌ای جز ادامه دادن به آن ندارند
این گفته ها در حالی بیان شده است که ارتش اسرائیل خود اعتراف کرده است که در روز های اخیر دچار تلفات سنگین شده اند، ازدیاد تلفات رژیم صهیونست باعث بروز اختلافات در کابینه آنکشور هم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا