سیاستاخبارجامعهTOP

دیدار معاون اداری ریاست الوزرا با معاون ولایت پکتیکا و جمعی از علما و متنفذین ولایت بغلان

کابل ۱۴ حمل باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امروز با مولوی مخدوم عبدالسلام سعادت، معاون ولایت پکتیکا و جمعی از علما و متنفذین ولایت بغلان دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باخترنگاشته است: در این دیدار که نخست معاون ولایت پکتیکا راجع به وضعیت اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و نیز فعالیت‌ها و کارکردهای ادارات محلی در ولایت متذکره، معلومات داد.
وی افزود که مسئولین امارت اسلامی در پکتیکا به صورت شبانه روزی در قسمت ارائۀ خدمات و تأمین امنیت به مردم این ولایت تلاش می‌نمایند.
معاون ولایت پکتیکا هم‌چنان خواستار توجه ویژۀ مسئولین امارت اسلامی در خصوص تعلیم و تربیه، صحت، بر‌ق رسانی و راه اندازی پروژه‌های انکشافی در ولایت مذکور گردید.
همچنان شیخ عبدالقادر بغلانی، نیزبه نمایندگی از دیگران صحبت نموده و پارۀ از مشکلات و پیشنهاد های مردم آن ولایت را مطرح کرد.
سپس معاون اداری ریاست الوزرا گفت:‌ مسئولین در سطوح مختلف تمام تلاش شان را جهت برقراری امنیت، رفاه و آسایش مردم به‌کارگیرند.
معاون اداری ریاست الوزرا در اخیر گفت که امارت اسلامی تلاش می‌نماید تا در چوکات امکانات دست داشته، مشکلات مردم را در عرصه‌های مختلف شناسایی و حل نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا