سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر: هر شهروند کشور می‌تواند خواست خود را به گونه صریح با مسوولان امارت اسلامی افغانستان شریک کند

 

کابل ۳۰ ثور باختر

معاون سیاسی ریاست الوزرا می‌گوید که هر شهروند کشور می‌تواند خواست خود را به گونه صریح با مسوولان امارت اسلامی افغانستان شریک کند.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا روز گذشته به گونه جداگانه با شماری از بزرگان قومی و متنفذان ولایت‌های پکتیکا و پکتیا دیدار کرده است.

در خبرنامه آمده است که بزرگان قومی پکتیکا ضمن اینکه خواهان توجه به معارف، صحت و احداث سرک‌ها در آن ولایت شدند؛ مشکلات، خواست‌ها و پیشنهادات شانرا به منظور حل با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک کردند و گفتند که پکتیکا از نگاه انکشاف، یک ولایت عقب مانده و محروم است.

آنان هم‌چنان، پیشنهادات شان را در زمینه‌های آغاز پروژه‌های نیمه تمام در آن ولایت و دسترسی مردم مناطق دورافتاده به خدمات صحی نیز به معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک کردند.

در دیدار دیگری شماری از بزرگان و متنفذان قومی ولسوالی ځاځي آریوب ولایت پکتیا نیز مشکلات و پیشنهادات مردم را با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک کردند و خواستار تطبیق پروژه‌های عمرانی در ولسوالی یادشده شدند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا نیز در این دیدار‌ها با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی، گفت که هر شهروند کشور می تواند خواست خود را به گونه صریح با مسوولان امارت اسلامی افغانستان شریک کند.

 مولوی عبدالکبیر، امارت اسلامی افغانستان را خادم مردم افغانستان خواند و افزود که حکومت بدون تبعیض به گونه یکسان، خدمات را به تمام مناطق ارائه می‌کند.

معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان بیان داشت که امارت اسلامی افغانستان، به سکتور معارف به حیث بخش مهم جامعه توجه می‌کند و تلاش‌ها جریان دارد تا با گذشت هر سال خدمات بهتر را به مردم افغانستان ارائه کند و معارف را به نقاط دور افتاده گسترش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا