اخبارجهان

خیال بافی های تازه ترامپ

کابل ۲۷ قوس  باختر

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق امریکا که بار دیگر خود را برای احراز کرسی ریاست جمهوری آنکشور نامزد کرده است خیالات تازه یی دارد.

 او گفته است اگر بار دیگر رییس جمهور ایالات متحده شود  در نخستین روز بازگشت اش به قصر سفید،  بزرگترین عملیات اخراج مهاجرین در تاریخ را اجرا خواهد کرد.

او همچنان متعهد شده که به سیاست مرز‌های باز دولت بایدن پایان خواهد داد و از قانون دشمنان بیگانه برای اخراج مهاجران از امریکا استفاده خواهدکرد.

او در گردهمایی انتخاباتی در شهر رینو در ایالت نوادای امریکا گفت«اگر دوباره انتخاب شوم، بزرگ‌ترین اخراج مهاجران خارجی را در تاریخ امریکا رقم خواهم زد»

ترامپ گفت: با توجه به هجوم بی‌سابقه میلیون‌ها بیگانه غیرقانونی که به کشور ما حمله می‌کنند، این تنها عقل سلیم است که وقتی من دوباره انتخاب شدم، شروع خواهیم کرد و چاره‌ای نداریم؛ بزرگترین عملیات اخراج مهاجران را در تاریخ امریکا خواهیم داشت

ترامپ گفت: ”جو بایدن و حزب دموکرات قادر به حل هیچ مشکلی نیستند. مشکلی وجود ندارد که آن‌ها توانسته باشند حل کنند، جو بایدن چروکیده یک مشکل است. می‌دانید، آیا تا به حال این را شنیده اید. جو بایدن چروکیده، ضریب هوشی پائینی دارد. او واقعاً بدترین، بی‌کفایت‌ترین و فاسدترین رییس جمهور تاریخ کشورمان است.

این گفته ها  در حالی بیان می شود که امریکا متشکل از نژاد های مختلف است و اصلا ساختار بشری در این کشور با مهاجرت ها شکل گرفته است.

شماری از فعالان حقوق بشری در امریکا گفته اند اگر ترامپ تحقیق کند که اجداد او چه کسانی اند و چگونه به امریکا آمده اند به این نتیجه می رسد که خود او هم باید اخراج شود، آن وقت در باره خود چه تصمیم خواهد گرفت؟

این فعالان می گویند در اصل امریکا یک کشور دزدیده شده از سرخپوستان است که مو زرد ها آن را دزدیدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا