سیاستاخبارجامعهTOP

تاکید مقامات وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی برجذب کادرهای علمی

 

کابل 19 ثور باختر

به ریاست مولوی نجیب الله حیات حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، نشست هیئت رهبری این وزارت برگزار و برجذب کارد های علمی غرض تقویت بخش های تخنیکی و تکنالوژی این نهاد، تاکید شد.

به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست فعالیت ‌ها و عملکرد‌های ریاست‌های مختلف این وزارت ارزیابی و تأکید شد که تمام ریاست‌ ها، امور شان را مطابق برنامه با سرعت و همآهنگی انجام دهند.

بعد  رییس عمومی تحقیق و توسعه تکنالوژی معلوماتی این وزارت، گزارشی در رابطه به  تجهیز مراکز ولایتی آموزش کمپیوتر ارائه کرد و برنامه های تدارکاتی ریاست های ولایتی این وزارت به بحث گرفته شد.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژ معلوماتی، در سخنانش بر تقویت مراکز آموزش کمپیوتر ریاست ‌های این وزارت در ولایت ها تأکید کرد و افزود که باید در بخش ارتقای ظرفیت به این مراکز آموزشی توجه خاص صورت گیرد.

وی افزود: آنعده کارمندان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی که به برنامه های آموزشی در داخل و خارج کشورمعرفی می‌ شوند، باید دستآوردهای شان را به صورت عملی و کتبی با وزارت شریک کنند تا از اندوخته‌ های آنان در بهبود اجرای امور استفاده شود.

به همین ترتیب در این نشست به منظور تقویت بخش های تخنیکی و تکنالوژی، بر جذب کادرهای علمی و گماشتن آنان به کار نیز بحث و تاکید شد

گفتنی است که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، تا اکنون کادرهای مسلکی را که تحصیلات آنان تا دکتورا بوده در رشته‌های تخنیکی جذب کرده  و به کار گماشته است که این امر در رشد و توسعه تکنالوژی در کشور مؤثر بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا