امنیت

محمد اشرف غنی رئیس جمهور: ما بالای رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی و تمامی نیروهای مسلح کشور اطمینان و اعتماد کامل داریم

کابل باختر 9 قوس
جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح، امروز به ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در ارگ دایر گردید.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، ابتدا، رئیس جمهور کشور مراتب تأسف خویش را بخاطر اتهاماتی که از سوی برخی اشخاص و افراد علیه رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور مطرح گردیده است، ابراز داشت.
وی گفت: ما بالای رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی و تمامی نیروهای مسلح کشور اطمینان و اعتماد کامل داریم و به توانمندی و مدیریت سالم شان افتخار می کنیم.
محمد اشرف غنی رئیس جمهور با تأکید تصریح داشت که تمام اتهامات مطرح شده علیه نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، در روشنایی قوانین نافذۀ جمهوری اسلامی افغانستان با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
جلسه، وضعیت امنیتی شماری از ولایات به ویژه، ننگرهار، فاریاب، لغمان و غزنی را مورد بررسی همه جانبه قرار داد و لوی‌درستیز وزارت دفاع ملی مؤظف گردید تا اقداماتی را جهت رفع تهدیدات امنیتی و سرکوب گروه های تروریستی به شمول داعش و طالب در ولایات ننگرهار و لغمان، روی دست گیرد.
در ادامه، دگرجنرال محمد شریف یفتلی لوی‌درستیز وزارت دفاع ملی پلان امنیتی پروژه‌های اقتصادی ( ترانزیت برق از منطقۀ سرخان ازبکستان الی پل‌خمری و خط آهن مراز شریف – هرات) را به جلسه ارائه کرد و هدایات لازم دراین زمینه صادر گردید.# ذبیح علم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا