سیاست

اعلامیه ریاست اجراییه در پیوند به حمله انتحاری کابل

کابل باختر 11 جوزا
يكبار ديگر طالبان و تروریست‌های منفور٬ چهره شيطاني، غير اسلامي و درنده خویی خویش را به نمايش گذاشتند. اين وحشیان با راه اندازی حمله انتحاری در ماه مبارك رمضان باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان ملکی ما گردیدند.
این عمل بزدلانه و به دور از انسانیت طالبان و تروریست‌های زبون یک‌بار دیگر ماهیت انسان ستیزانه و ددمنشانه این دشمنان کوردل را به نمایش ‌گذاشت.
در این لحظات الم‌ناک در حالی‌که به شهدای این حادثه بهشت برین و به زخمی‌ها شفای مجدد آرزو می‌کنیم٬ به نیروهای امنیتی و همچنان شفاخانه‌های کابل هدایت داده‌ایم تا با هشياري بيش‌تر در تأمین امنیت شهروندان و رسيدگي عاجل و كامل به قربانیان حادثه از هيچ‌نوع تلاش دريغ ننمايند.
به هم‌وطنان عزیز و شهریان کابل مسوولانه اطمينان می‌دهیم که با تمام توان و قوت و به ياري ايزد ذوالجلال به این حمله طالبان و تروریست‌ها و همکاران سياه دل داخلی و بیرونی آنان پاسخ جدي داده و اين جنایتکاران را به سزاي اعمال شان مي‌رسانيم.
عملیات‌ جنایتکارانه تروریست‌ها چه در داخل و چه در ساير نقاط جهان٬‌ یکبار دیگر ضرورت همکاری همه جانبه برای مقابله با این پدیده شوم و ننگین را بیش‌تر از پیش مطرح می‌سازد و ما به ياري خالق توانا، همکاری مردم با شهامت افغانستان و متحدان بین‌المللی افغانستان مبارزه خود را برای نابود سازی تروریست‌ها با قاطعیت و جدیت بيش‌تر دنبال می‌کنیم. ختم / احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا