صحت

ریاست بررسی از تطبیق قوانین صحی درروز های عید نیز با متخلفین برخورد قانونی میکند

کابل باختر27 سرطان
بخاطر رسیده گی بهتر به مریضان ، مریضداران و شکایات، ریاست بررسی از تطبیق قوانین صحی وزارت صحت عامه کمیته های فوق العاده را درمرکزو ولایت کشورایجاد کرده است.
داکترسید ابراهیم کامل رییس بررسی از تطبیق قوانین صحی وزارت صحت عامه به خبرنگارآژانس باختر گفت که این ریاست همیشه بخاطرایجاد سهولت، جلوگیری از تخطی ها وبررسی ازتطبیق قوانین صحی  در شفاخانه ها ، دوا خانه ها ، کلینیک ها و مرا کز صحی دولتی و خصوصی تلاش نموده است.
وی افزودکه بخاطر رسیده گی بهتر به مریضان وایجاد سهولت به مریض داران، ریاست بررسی از تطبیق قوانین صحی وزارت صحت عامه کمیته های فوق العاده را در مرکز وولایت کشور ایجاد کرده است .
داکترکامل خاطرنشان ساخت  که این کمیته ها موظف میباشند تا درروز های خجسته عید سعید فطر بیشتر از روز های قبل به کنترول و نظارت از شفاخانه ها ، کلینیک ها ، دواخانه ها ،  مراکز صحی و سایر بخش های صحی دولتی و خصوص و چگونگی اجرای نوکریوالی های 24 ساعته ، نظارت  کنترول  کرده و با متخلفین برخورد قانونی کنند.
رییس بررسی ازتطبیق قوانین صحی وزارت صحت عامه  اضافه کرد که در جریان  کنترول و نظارت موظفین این ریاست ازروز گذشته تا حال  ، ده ها دواخانه، کلینیک، شفاخانه و سایر نهاد های صحی دولتی و خصوصی که در نوکریوالی 24 ساعته شان حاضرنبودند ویا هم از قوانین صحی تخطی کرده بودند ، با مسوولین و نوکریوال های این نهاد ها  برخورد قانونی صورت گرفته است .
همینگونه وی از توجه ریاست بررسی از تطبیق قوانین صحی وزارت صحت عامه بخاطرایجاد سهولت برای مریض دارن و رسیده گی به مریضان ، اطمینان داده تاکید کرد که در روز های عید نیز موظفین این ریاست با انجام نوکریوالی های 24 ساعته بخاطرنظارت ،  کنترول و تطبیق قوانین صحی وهمچنان رسیده گی به شکایات مریضداران درخدمت مردم قراردارند.
رییس بررسی از تطبیق قوانین صحی وزارت صحت عامه گفت : در صورت که هموطنان به کدام مشکل مواجه شوند میتوانند به شماره های تماس 0799249753 و 0799211948  این ریاست درتماس شوند . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا