جامعه

میثاق شهروندی قرار است بدخشان را تحت پوشش قرار بدهد

شهر فیض آباد باختر 26 ثور
برنامه میثاق شهروندی امروز ازسوی  وزارت احیا و انکشاف دهات برای شهر وندان ولایت بدخشان به معرفی گرفته شد .
به گزارش خبر نگارآژانس باختر، محفلیکه به همین مناسبت در تالار  ولایت تدویر یافته بود، احمد فیصل بیگزاد والی بدخشان گفت : اهداف که جامعه بین الملی و حکومت وحدت ملی برای مردم داشت بعد از ختم برنامه همبستگی ملی تغییرات را بوجود آوردند و برنامه میثاق شهروندی را که یک برنامه جامع است در ولسوالی ها روی دست گرفتند که هشت ولسوالی بدخشان شامل این برنامه گردیده است .
در ده سال آینده در سه مرحله همه بدخشان را در بر میگیرد و این برنامه در قدم اول برای ولسوالی های در نظر گرفته شده که مستحق ترین و محروم ترین ولسوالی هاست .
والی بدخشان افزود : کارمندان میثاق شهروندی باید عدالت را در تطبیق پروژه ها در نظر بگیرند و به آن پروٰژه های حق اولیت بدهند که نیاز مبرم در قریه ها است .
انجنیر عبدالولی مسول برنامه میثاق شهروندی اظهارداشت: هشت ولسوالی ولایت بدخشان شامل ولسوالی های یاوان ٬ شهربزرگ ٬ فیض آباد ٬ درایم ٬ تشکان ٬ کران و منجان ٬ اشکاشم و واخان تحت پوشش پروگرام میثاق شهروندی قرار دارد وما فعلاً کار استخدام کارمندان  را آغاز نموده ایم و دفاتر ساحوی خود را در این ولسوالی ها باز کردیم در یک ماه آینده کار های برنامه میثاق شهروندی در ولسوالی های یاد شده آغاز خواهد شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا