جامعه

کارکردهای هیئت رهبری ولایت لوگر تمجید شد

پل علم / باختر/ 22/ قوس

شورای ملی از کارو فعالیت هیئت رهبری ولایت لوگر ، شورای ولایتی و ادارات سکتوری با تفویض تقدیر نامه ها امروز در شهر پل علم تمجید کرد.

 به گزارش خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر از ولایت لوگر، دراجتماع که به همین مناسبت درسالون کنفرانس های ولایت لوگر تدویر یافته بود هدایت الله احمدزی سناتور منتخب ولایت لوگر در مشرانو جرگه از تلاش های پیگیر ارگان های ملکی و نظامی این ولایت که در تشریک مساعی با هم تحت رهبری دگرجنرال عتیق الله لودین والی لوگر ابراز رضایت کرده تقدیر نامه های منظور شده ازسوی شورای ملی را به آنها تفویض کرد.

درجمع تقدیر شده گان دگرجنرال عتیق الله لودین والی ، عبدالولی احمدزی رییس ولایتی ، مل پاسوال غلام سخی روغ لیونی  نعمت الله نائبی رئیس دفتر مقام ولایت و هشت تن از روسا ادارات سکتوری ، جامعه مدنی وسازمان های اجتماعی  وولسوالان آنولایت شامل میباشند.

 با المقابل رهبری ولایت لوگر از اعتماد شورای ملی اظهار سپاس نموده وعده دادند که درتامین امنیت ، بازسازی ، اداره شفاف ، مبارزه علیه هرگونه فساد و بیروکراسی تا پای جان تلاش میورزند.

گفتنی است که هیئت رهبری ولایت لوگر با شاروال این ولایت توانسته به سطح افغانستان برای اولین بار پلان انکشاف اقتصادی و اجتماعی آن ولایت را ترتیب و درعمل پیاده نمایند . که به اساس آن ولایت لوگر در بخش های اقتصادی ، فرهنگی و سایر عرصه ها به پیشرفت های چشم گیری نایل آید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا