فرهنگ

داکتر کمال سادات به ارزیابی کارکرد های ریاست های اطلاعات وفرهنگ ولایات ازطریق ویدیو کنفرانس آغاز کرد

کابل باختر 22 قوس
داکتر کمال سادات می گوید که بعد از این فعالیت های ریاست های مربوط وزارت اطلاعات وفرهنگ در ولایات را از طریق ویدیو کنفرانس ارزیابی می کند .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر معین امور جوانان وسرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز این ارزیابی را از ریاست اطلاعات وفرهنگ ولایت جوزجان آغاز کرد ودرتماس ازطریق ویدیو کنفرانس با رئیس اطلاعات وفرهنگ آنولایت ضمن آنکه پیشنهاد ها ومشکلات آنریاست را استماع کرد  وبرای رسیدگی به آن هدایت داد برای بهبود بخشهای مختلف ریاست اطلاعات وفرهنگ جوزجان نیز هدایات لازم بیان کرد.
داکتر کمال سادات سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ گفت که بعد از این به گونه مداوم وضعیت ریاست های مربوط آنوزارت را در ولایات از طریق ویدیو کنفرانس به ارزیابی می گیرد واین اقدام  برای هماهنگ ساختن فعالیت های آن اداره با مرکز ممد واقع می شود .
داکتر کمال سادات خاطر نشان کرد که هر مسئولی که در امور کارش را برازندگی داشته باشد مورد تقدیر وتحسین قرار می گیرد واگر تغافل کرده باشد ونارسایی ها در امورکاری اش وجود داشته باشد با برخورد قانونی رهبری وزارت روبرو می شود.
قابل تذکر است که سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ برای بهبود کاری مربوط به این وزارت مجدانه تلاش می کند وپیوسته با روسای بخشهای مختلف برای نیل به این هدف دیدارمی کند ونیز شکایات ونظریات وپیشنهادهای کارمندان کارکنان مربوط را از نزدیک استماع می نماید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا