سیاستاخباراقتصادTOPجامعه

معاون اداری ریاست الوزرا : همه تسهیلات لازم را برای تاجران و سرمایه‌ گذاران فراهم خواهیم کرد

 

کابل23 ثور باختر

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از تاجران  و سرمایه گذاران ترکیه گفت همه تسهیلات لازم را برای تاجران و سرمایه‌گذاران فراهم خواهند کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا امروز با نشر این خبر نگاشته است که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء روز گذشته با جمعی از تاجران و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه دیدار کرد.

 ابتدا آنان از فراهم شدن زمینه‌های خوب تجارت و سرمایه‌گذاری در افغانستان و ایجاد تسهیلات لازم برای تاجران و سرمایه‌گذاران خارجی از سوی امارت اسلامی ابراز خرسندی کردند.

تاجران و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه افزودند که تلاش‌های امارت اسلامی افغانستان در خصوص توسعه زمینه‌های اقتصادی و حمایت تاجران و سرمایه‌گذاران سبب شده تا تاجران و سرمایه‌گذاران خارجی تشویق و به سرمایه‌گذاری در داخل افغانستان بپردازند.

همچنان آنان از آمادگی شان به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله استخراج معادن و زیرساخت‌ها در افغانستان خبر داده و از امارت اسلامی خواستند تا در زمینه با آنان همکاری کند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراءگفت که امارت اسلامی از تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در داخل افغانستان استقبال نموده و همه تسهیلات لازم را برای تاجران و سرمایه‌گذاران فراهم خواهد کرد و نیز از تاجران و سرمایه‌گذاران ترکیه و سایر کشورها خواست تا در بخش‌های مختلف در افغانستان به سرمایه‌گذاری بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا