امنیت

چهل و هفت غیرنظامی در پنج ماه گذشته در پروان کشته شدند

چاریکار/ باختر/ 7/ سنبله
درپنج ماه گذشته نیروهای امنیتی پروان توانسته اند که ازوقوع سه حمله انتحاری و انفجار یکصد وسی و شش حلقه ماین جاسازی شده درمربوطات این ولایت جلوگیری نمایند.
این مطلب را دگروال الوزی احمدی قوماندان مرکز هماهنگی پروان امروز در نشست گزارش دهی سکتور ها درمقر ولایت پروان بیان نمود.
قوماندان مرکز هماهنگی درپروان میگوید، ازآغاز امسال الی اکنون آنان هشتادو شش عملیات پلان شده را دربخش های مختلف این ولایت اجرا کرده اند که درنتیجه یک هزار و سی و یک مورد کمین ، بیش از ده هزار گزمه سیار ، یک هزارو ششصد امنیت وبازرسی توانسته اند که ازانجام سه حمله انتحاری جلوگیری و یک صدو سی و شش حلقه ماین کارگذاری شده ازسوی طالبان مسلح را کشف و خنثی نمایند.
قوماندان مرکز هماهنگی درعین زمان از کشته، زخمی  و بازداشت شدن اعضای سه باند تروریستی ، بدست آوردن شصت و سه میل سلاح مختلف وکشف وسه صدو بیست ویک کیلو گرام موادمخدر خبرمیدهد.
این مقام امنیتی پروان ، تایید میکند که ازآغاز سال روان الی اکنون بیست و پنج تن از افرادگروه طالبان دررویداد های مختلف کشته ، هفده تن شان زخمی شده و همچنان یازده تن از نیروهای امنیتی شهید و سی تن آنان زخمی شدند.
وی از جان باختن چهل و هفت غیر نظامی وزخمی شدن 127 تن دیگر هم یاد آوری نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا