فرهنگ

شناسنامه های برقی روند انجام امور اداری را تسریع می بخشد

۲۵ جدی/ کابل باختر
مسوولان اداره مرکزی احصائیه امروز برنامه آگاهی دهی روند ثبت نام و توزیع شناسنامه های برقی را برای کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ راه اندازی کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در این برنامه احمد ضیا انوری رئیس منابع بشری وزارت اطلاعات و فرهنگ توزیع شناسنامه های برقی در کشور را اقدامی موثر در راستای مبارزه علیه فساد، تقلب و کاغذ پرانی ها عنوان کرد و افزود که این شناسنامه ها مطابق معیارهای پذیرفته شده جهانی ترتیب  شده است و با ختم روند توزیع آن بخش بزرگ مشکلات در بخش های گوناگون اداری مرفوع خواهد شد.
به گفته وی، با گذشت زمان روند انجام امور اداری نیز متحول شده است و نیاز است که اداره های کشور نیز نظام مند شوند و با پیشرفت جهان همگام باشند.
سپس عبدالصبور نظری سرمربی اداره مرکزی احصائیه پس از ارائه معلومات و در خصوص اهمیت و ارزش این شناسنامه ها ، تصریح کرد که توزیع شناسنامه های برقی در کنار سایر مزایا، سهولت هایی برای دارنده آن فراهم می سازد و نیز روند انجام امور اداری را تسریع می بخشد.
وی افزود که این شناسنامه ها از ورود افراد خارجی به صفوف منسوبان امنی، نظامی و ملکی نیز جلوگیری میکند و امکان شناسایی  کلی فرد را به آسانی فراهم می سازد.
نظری از کارکنان وزارت اطلاعات و فرهنگ خواست که با مسوولان اداره مرکزی احصائیه در راستای ثبت نام و توزیع این شناسنامه ها همکار باشند تا روند توزیع به سرعت انجام شود.  نثار ایثار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا