فرهنگ

شماری از اهل رسانه ها ، تقدیر شدند

کابل باختر/ 5/ قوس
درچهارمین نشست مشورتی زیرنام "ژورنالیزم آب درافغانستان ، امروز علی رغم آنکه برمدیریت سالم منابع آبی کشور تاکید گردید ، شماری از اهل رسانه که دراین راستا توجه کردند،  تقدیر شدند.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر ، مدیریت منابع آبی کشور و برنامه ریزی ها دراین استقامت و ایجاد هماهنگی میان سیاست ورزان ، برنامه ریزان و مصرف کنندگان از دغدغه های اساسی دراین راستا محسوب میگردد . به همین دلیل است که تاکنون وزارت انرژی و آب چهارنشست برگزار کرده است تا راهکاری را به وجود آورد که برنامه ریزان ،  سیاست ورزان و مصرف کنندگان دریک خط موازی درکنارهم حرکت کنند.
علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب با توجه به این موضوع گفت "مدیریت منابع آب ، مستلزم مساعی همه جانبه است ."به باور وی استفاده درست از منابع آب درکشور تنها ازطریق سیاست ورزی معقول و سنجیده شده و برنامه ریزی سالم میسر می گردد به اضافه ای اینکه مصرف کنندگان نیز درکنار آنها قرار گیرند.
درهمین حال فاضل سانچارکی معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ درصحبت مختصر مطرح ساخت که نحوه استفاده از منابع آب درکشور نهایت مهم کارساز است .
اوازآب عنوان مایه حیات نامبرد و از وزارت انرژی و آب خواست تا بسته های معلوماتی را دراختیار رسانه ها قرار دهند تا اهل رسانه با استفاده از آن مردم را آگاهی دهند.
یحیی حازم مشاور وزارت انرژی و آب درصحبتی قرن 21 را قرن منازعه بالای آن دانست و گفت : اهل رسانه نقش موثر ولی غیر مستقیم دربخش مدیریت آب را درکشور دارند ، او نیز براطلاع رسانی دقیق و همه جانبه دراین بخش تاکید کرد.
درختم شمار از گزارشگران که دربخش مدیریت منابع آبی درقالب ژانرهای مختلف به خاطر آگاهی مردم پرداخته بودند تقدیر شدند.ختم/ فرزانه نعمت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا