ورزش

برازیل دو- ایتالیا دو؛ دیدارجذاب ودیدنی اما بدون برنده

 

کابل 2 حمل باختر

دیدارجذاب ودیدنی تیم های فوتبال برازیل وایتالیا با تساوی دوبردوبه پایان رسید.

این بازی دوستانه شب گذشته به میزبانی کشورسویس برگزارشد اما درپایان نود دقیقه برنده ای را به همراه نه داشت.

تیم ملی ایتالیا بازی را خوب آغازکرد وبهترازبرازیل کارنمود اما این زرد ها بودند که ابتدا به دوگول رسیدند.

فرد مهاجم تیم برازیل دردقیقه سی وسه نخستین گول بازی را به ثمررساند. این ستاره  جوان برازیل که کسی مهارش نه کرده بود ارسال فیلیپه لویس را به گول تبدیل کرد.

ایتالیا پس ازدریافت این گول به حملاتش ادامه داد واما باز هم دردقیقه ی چهل ودودروازه اش را بازشده دید. نیمارستاره  جوان باشگاه سانتوس با حرکات زیبا وسرعتی آندره پیرلورا جاگذاشت واسکاربازیکن جوان چلسی را صاحب توپ کرد این ستاره  هفده ساله هم با ضربه  دقیق برای بار دوم دروازه ی بوفون را گشود.

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا که تیمش را علی الرغم نمایش زیبا وخوب شکست خورده می دید استیفن الشعراوی والسیوچرچی را جانشین پابلواوسوالدو وآندره پیرلودرزمین مسابقه کرد وبا این تعویض ها قدرت تهاجمی تیمش را افزایش داد.

این تغيیرات دردقیقه  پنجاه وهفت بازی نتیجه داد. دانیله ده روسی ستاره ی تیم ملی ایتالیا یک ضربه  کارنررا با شوت دیدنی به گول تبدیل کرد.

ایتالیا با برتری بیشترنسبت به برازیل بیشترین درصدی توپ ومیدان را دراختیارداشتند وبه حملات شان همچنان ادامه دادند تا اینکه گول تساوی آنان ازراه رسید.

ماریوبالوتلی ستاره  بیست ودوساله  باشگاه آس میلان باشوتی تاب دار ازپشت محوطه  جریمه گول زنی کرد.

پس ازاین نیزایتالیا تیم برترمیدان بود وهرازگاهی به حملات روی دروازه  پرافتخارترین تیم دنیا ادامه می داد اما درنهایت بازی باهمان تساوی دوبردوبه پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا