سیاست

محمد اشرف غنی رییس جمهوری گزارش کارکردهای شاروالی کابل را استماع کرد

کابل /26 عقرب/ باختر
محمد اشرف غنی رییس‏جمهوری اسلامی افغانستان امروز با احمد ذکی سرفراز شاروال کابل، در ارگ دیدار کرد و گزارش کارکردهای شاروالی کابل را در بخش اصلاحات و حکومتداری خوب، اعمار سرک ها و کانال ها، تنظیف، سرسبزی و تنظیم امور ترافیکی، استماع کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ٬شاروال کابل هنگام ارائه گزارش کارکردهای آن اداره گفت که شاروالی کابل توانسته است در ۹ ماه نخست سال جاری، ۱۳۷ هزار ملکیت را در ده ناحیه شهر کابل سروی و ثبت نماید و همچنان، ۱۹۳ پروژه در ۲۲ ناحیه شهر کابل به مرحله تطبیق قرار دارد  که برخی از آن ها تکمیل و کار شماری از آن پروژه ها جریان دارد.
شاروال کابل در رابطه انسجام ترافیک در شهر کابل گفت که قرار است ۳۰۰ مامور انسجام ترافیک استخدام شوند و در هماهنگی با پولیس ترافیک در زمینه های راهنمایی شاگردان مکاتب، مدیریت توقفگاه‌های کنار جاده و نظارت از مسیر حرکت وسایط همکاری کنند.
رییس جمهوری پس از شنیدن گزارش کارکردهای شاروالی کابل، با تشکر از تلاش های آن اداره گفت که با تطبیق پلان انکشافی شهرکابل، سیمای این شهر تغییر خواهد کرد.
رییس جمهور به شاروالی کابل هدایت داد که  در قسمت ارائه خدمات به باشندگان شهر کابل توجه جدی کرد و همچنان در قسمت جلوگیری از ازدحام ترافیکی و تنظیف و سرسبزی شهر کابل اقدامات لازم روی دست گیرد.نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا