جامعه

شهروندان خواستار مراقبت از محلات تفریحی کابل شدند

کابل باختر/ 30/ حمل
شماری از شهروندان از شاورالی کابل به خاطر عدم توجه به پارک های تفریحی شهر انتقاد میکنند.
آنان ادعا میکنند که برخی از شهروندان و به خصوص کودکان و نوجوانان درتفریحگاه های سبز شهر کابل حین تفریح به توپ بازی و فوتبال می پردازند و سبزه ها و گل بوته های این محلات تفریحی را بابی رحمی تمام لگدمال میکنند و می شکنند.
شفیقه باشنده مکروریان ها در تفریح گاه فردوسی واقع مکروریان سوم کابل به توپ بازی چندکودک و نوجوانان درچمن های سبز این تفریحگاه اشاره کرد وگفت که این چمن های سبز وگل بوته ها برای دیدن است نه برای توپ بازی و فوتبال او به خبرنگار آژانس باختر گفت که باید شاروالی کابل از تفریحگاه ها مواظبت کند ونگذارد تا این چنین استفاده از محلات سبز و تفریحگاه های شهر صورت بگیرد.
تفریحگاه حصه اول خیرخانه که درآن روزانه وحتی شبانه شهروندان به تفریح می پردازند ، نیز به همین گونه به توجه و مواظبت نیازدارد.
میرویس شهروند دیگر کابل به این باور است که اکثریت محلات سبز تفریحی شهر کابل به مواظبت نیاز دارد و باید درکنار شاروالی کابل مردم نیز مسوولیت های شان را در حفظ و مراقبت از ساحات تفریحی ادا نمایند.
او نیز از شاروالی کابل خواست تا به مواظبت لازم این محلات بپردازد.
انجنیر نسرین صابری ، رییس سرسبزی شهرکابل درزمینه به آژانس باختر گفت که شاروالی کابل دراین عرصه به مسوولیت های خود می پردازد او گفت که درهرپارک محل تفریحی شهر کابل یک کارگر استخدام شده است و این افراد مسوولیت حفظ ومراقبت و نیز آبیاری درختان، گل بته ها و چمن های پارک ها را دارد.
وی افزود همشهریان کابل هم دراین عرصه مسوولیت دارند وقتی از پارک ها استفاده میکنند با ید نظافت را مراعات کنند و نگذارند تا فرزندان شان باعث تخریب زیبایی محلات تفریحی شوند.
وی گفت ما توجه میکنیم که از طریق مکاتب و کودکستان ها این موضوعت را حل کنیم و این فرهنگ خوب را ترویج بدهیم چون ما هم منحیث یک شهروند ازاین موضوع رنج میبریم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا