سیاستاخباراقتصادTOP

معاون سیاسی ریاست الوزرا: سرمایه گذاران افغان مقیم خارج در کشور سرمایه گذاری نمایند

کابل، ۵ جدی، باختر
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا امروز با شماری از تاجران ملی و سرمایه گذاران کشور دیدار کرد.
دفترمطبوعاتی معاونیت سیاسی با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ در این دیدار ابتدا، شماری از این تاجران و سرمایه گذاران به نمایندگی از دیگران از فرصت های به میان آمده و تسهیلات برای تاجران و سرمایه گذاران افغان از سوی امارت اسلامی تشکر کرده، گفتند که سرمایه گذاران افغان اکنون به عوض سرمایه گذاری در خارج از کشور، علاقمند سرمایه گذاری در کشور خویش می باشند.
آنان افزودند که اکنون بخاطر امنیت سرتاسری در کشور، مال و جان تاجران و سرمایه گذاران مصئون می باشد و در هیچ جای کشور از آنان اخاذی و باجگیری نمی شود.
آنها همچنان پیشنهادات، مشکلات و نظریات خویش را در بخش های مختلف با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک ساختند.
سپس معاون سیاسی ریاست الوزرا از تاجران و سرمایه گذاران افغان که به زلزله زدگان و مهاجرین اجباری اخراج شده از کشورهای همسایه کمک کرده بودند تشکر کرده، گفت که تاجران ملی و سرمایه گذاران، بخش مهم افغانستان هستند که در توسعه اقتصادی کشور نقش مهم دارند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا افزود که امارت اسلامی افغانستان از تمام سرمایه گذاران ملی و تاجران حمایت می کند و اطمینان میدهد که برای آنان محیط رقابت آزاد و قابل اطمینان را فراهم می نماید.
معاون سیاسی ریاست الوزرا در اخیر صحبت هایش از تمام تاجران ملی و سرمایه گذاران خواست که سرمایه های خویش را به افغانستان بیاورند و از فرصت های به میان آمده استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا