سیاستاخبارTOPجامعه

امارت اسلامی خدمت رسانی به مردم را از تعهدات اساسی وافتخار خود می‌داند

کابل5 دلو باختر
معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از علما و متنفذین ولایت کندز گفت: امارت اسلامی خدمت رسانی به مردم را از تعهدات اساسی و افتخار خود می‌داند.
دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا با جمعی ازعلما و متنفذین ولایت کندز دیدار نمود.
در این دیدار، نمایندگان کندردررابطه به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و امنیتی آن ولایت دادند و گفتند مسوولان امارت اسلامی به صورت خستگی ناپذیر در قسمت ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند و مردم کندز از مسوولان محلی رضایت دارند
آنان همچنان گفتند: برخی مشکلات در این ولایت در زمینه های تعلیم و تربیه، کمبود خدمات صحی، نبود سرک های معیاری، مشکلات درعرصه زراعت و خشک سالی وجود دارد و از مسوولان امارت اسلامی تقاضا کردند در زمینه موضوعات فوق توجه نمایند
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا به آنان گفت: امارت اسلامی خدمت رسانی به مردم را از تعهدات اساسی و هم چنین افتخار خود می‌داند و در عرصه خدمت رسانی به آنان در عرصه‌های مختلف از هیچگونه کوشش و تلاش دریغ نخواهند کرد.
معاون اداری ریاست الوزرا به موضوعات تعلیم و تربیه، صحت، راه های مواصلاتی و مشکلات دهاقین به سبب خشک سالی های اخیر اشاره کرده، گفت که مسولان امارت اسلامی تلاش می‌کنند در حد امکان به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا