جامعه

معین علمی وزارت تحصیلات عالی از مجروحان حادثه حمله تروریستی دیدن نمود

کابل باختر 5 سنبله
معین علمی   وزارت تحصیلات عالی دیروز در راس یک هیئت به شفاخانه های ایمرجنسی و چهارصد بستر رفته  ضمن عیادت از مجروحان حادثه حمله  تروریستی به پوهنتون امریکایی، از آنان  دلجویی به عمل آوردند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت تحصیلات عالی به آژانس باختر، پوهاند محمد عثمان بابری معین علمی وزارت تحصیلات عالی در حالیکه پوهندوی محمد امیر کامه وال رئیس موسسات تحصیلات عالی خصوصی این وزارت و داکتر شریف فایز موسس پوهنتون امریکایی افغان نیز حضور داشتند، از مجروحان حادثه حمله تروریستی که شب گذشته به پوهنتون امریکایی افغان  صورت گرفت ،دیدن نمودند.
معین علمی وزارت تحصیلات عالی و هیات همراه شان ضمن ابراز همدردی با مجروحان و خانواده های شان گفت که این عمل، ضد بشری و خلاف تمام موازین و ارزش های اسلامی و انسانی بوده که توسط دشمنان مردم افغانستان راه اندازی گردیده بود. وی افزود که دشمنان مردم افغانستان نمی خواهند  تا جوانان افغان با فراگیری علم و دانش کشور شان را از  مشکلات کنونی نجات داده و بسوی  پیشرفت سوق دهند.
پوهاند بابری علاوه کرد که دشمنان افغانستان و گروه های وابسته به آنان هیچگاه نمی توانند تا با چنین حملات ضد بشری و قتل   افراد ملکی  جلو رشد و پیشرفت علم را در این  سرزمین  بگیرند. موصوف به استادان، محصلا ن و محافظانی که در این حادثه شهید گردیدند دعا نموده اظهار داشت که  خون این شهدا نور را بر ظلمت پیروز خواهند کرد و نسل های آینده یاد شان را گرامی خواهند داشت.
قابل ذکر است که در نتیجه حمله افراد مسلح بالای پوهنتون امریکایی افغان در ساحه دارالامان کابل چهار شنبه شب ده ها تن به شمول استادان، محصلان و محافظان این پوهنتون شهید و زخمی شدند. پوهنتون امریکایی افغان یکی از پوهنتون های خصوصی با کیفیت درسی بالا بوده که سالانه صد ها جوان  را در رشته های مختلف  فارغ و آماده خدمت به جامعه می سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا