سیاست

مارشال محمد قسیم فهیم با تعدادی از مسوولان مجمع ملی جوانان کشور دیدار نمود

کابل/24/قوس/باختر
مارشال محمد قسیم فهیم، سرپرست ریاست جمهوری شام امروز با تعدادی از کارکنان و مسوولان مجمع ملی جوانان افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، سرپرست ریاست جمهوری در این دیدار به جایگاه جوانان در جامعه اشاره کرده گفت که شما نیرو های بالنده و آینده سازان افغانستان فردا هستید و از این رو لازم است تا بادانش، ایمان و عزم متین با همدیگر متحده شده و کشور خویش را از وضعیت کنونی نجات بدهید.
سرپرست ریاست جمهوری افزود که جهان امروزی جهان دانش و زمان تلاش و شکوفایی ها است شما همانند پدران تان این راه را طی خواهید کرد.
دیروز اگر جوانان کشور دسته دسته برای هراست و نگهداری کشور شان و آزادی آن از چنگال اشغالگران ایستادند و قربانی دادند ، شما نیز با اراده و ایمان قوی می توانید راه آینده کشور عزیز تان را به سوی فردا های نو روشن تر سازید.
در این دیدار یک تن ازمسوولان مجمع ملی جوانان افغانستان به نماینده گی از دیگران صحبت نموده یاد آور شد که مجمع ملی جوانان افغانستان با پشتکار زیاد امروز در میان کشور عزیز دارای نفوذی گسترده است.
وی ضمن حمایت از برنامه های دولت جمهوی اسلامی افغانستان یاد آور شد که این نهاد به صورت فعال نقش خود را در انتقال مسوولیت های سیاسی در بهار آینده ایفا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا