آموزش

ولسوال محمد آغه لوگر توزیع نمرات شهرک معلمین را متوقف نموده است

پل علم باختر 19 دلو
شماری از معلمان ولسوالی محمدآغه لوگر مدعی اند که ولسوال محمدآغه بدون کدام دلیل سلسله توزیع نمرات شهرک معلمان را متوقف  کرده است
اما ولسوال محمدآغه می گوید که  مقام ولایت درمورد توزیع نمرات این شهرک حکم نکرده است .
یکتن از معلمان این ولسوالی می گوید، تا اکنون نمرات به معلمان توزیع نشده است  .
وی می  افزاید که این موضوع را چندی بار با ولسوال شریک کرده اند  اما اوبه بهانه های مختلف سلسله توزیع را به تعویق می  اندازد .
موصوف علاوه کرد این حق ماست اگر ولسوال دراین مورد  به ما پاسخ مثبت ندهد تظاهرات را آغاز خواهیم کرد.
معلم دیگری از این ولسوالی نیز از سهل انگاری ولسوال در قسمت توزیع نمرات شهرک شکایت نموده می گوید از مدت ها پیش این شهرک برای معلمان منظور شده وهیچ مشکل قانونی وجود ندارد و ولسوال باید کار  توزیع آن را آغاز کند.
محمدشاهپور عرب سخنگوی ریاست معارف در زمینه می گوید: شهرک معلمین ولسوالی محمد آغه دو ماه قبل گشایش یافته است و به اساس  معلومات این شهرک در ششصد جریب زمین ساخته  می شود  که درآن نهصد وهشتادوپنج نمره رهایشی درنظر گرفته شده است وتمامی  امور قانونی آن شهرک خلاص شده و باید به  اساس کمیسیون پنج نفری نمرات به معلمان وکارمندان اداری ولسوالی توزیع گردد ولی ولسوال درتوزیع نمرات بهانه های  مختلف بوجود آورده  وپروسه توزیع را کند وکندتر ساخته است .
اما ولسوال محمدآغه می گوید که با معلمان مشکلی ندارد و فقط منتظر امر مقام ولایت می باشد ومکتوبی را به ولایت فرستاده ایم با دریافت جواب توزیع را آغاز خواهیم  کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا