آموزش

وزارت تحصیلات عالی در توزیع دیپلوم برای محصلان سهولت ایجاد میکند

کابل باختر 17 سنبله
وزرات تحصیلات عالی توزیع دیپلوم های جدید و باکیفیت را آغاز نموده و هر محصل می تواند در اولین روز های فراغت آنرا بدست آرد.
این دیپلوم ها که از طریق مطبعه صکوک در کشور جرمنی با کیفیت بالا به چاپ رسیده است، برای نهاد های تحصیلی دولتی و خصوصی یکسان توزیع می گردد.
پوهنوال دوکتور فریده مومند وزیر تحصیلات عالی این مطلب را طی یک ویدیو کنفرانس به روسای پوهنتون های کشور در مرکز و ولایات ابلاغ نموده افزود که منبعد نماینده گان پوهنتون ها در ختم سمستر اخیر دیپلوم های محصلان را آماده و طی محفلی برای شان توزیع نماید.
وی افزود که دیپلوم حق محصل است و باید در روزی که فارغ می شود آنرا دریافت نماید.
چاپ و توزیع به وقت دیپلوم های جدید و با کیفیت برای نهاد های تحصیلات دولتی و خصوصی از جمله اولویت های کاری وزیر تحصیلات عالی را تشکیل میداد چنانچه در اولین گام روز گذشته از این دیپلوم ها برای 464 تن فارغان جدید پوهنتون پولی تخنیک کابل توزیع شد.
در ویدیو کنفرانس متذکره وزیر تحصیلات عالی گزارش مسوولان پوهنتون ها را در رابطه به مصرف معقول بودجه انکشافی تا ختم سال مالی استماع نموده از پوهنتون های که در این راستا تلاش نموده اند قدردانی نمود وی همچنان از مسوولان پوهنتون ها خواست تا از تطبیق پروژه های انکشافی نظارت جدی نموده و به صورت هفته وار در زمینه پاسخ ارائه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا