سیاست

رئیس جمهور کرزی با دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری دیدار کرد

 کابل ۲ سنبله باختر
حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان صبح امروز با داکتر عبدالله عبدالله و داکتر اشرف غنی احمدزی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،در این دیدار که در ارگ انجام شد و در آن معاونین ریاست جمهوری نیز حضور داشتند، در مورد تاریخ برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید صحبت شد.
در این جلسه از نامزدان  ریاست جمهوری تقاضا گردید که با همدیگر در زمینه تسریع پروسه تفتیش آرا همکاری بیشتر نمایند تا مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید هر چه زودتر برگزار گردد.
رئیس جمهور کشور گفت که حکومت افغانستان برای برگزاری مراسم تحلیف، آماده گی کامل دارد و از دو نامز دان خواست تا برای برگزاری این مراسم، مساعی لازم را بخرج دهند.
شرکت کنندگان جلسه خاطر نشان کردند که طولانی شدن روند انتخابات بر تمامی ابعاد زندگی روزمره مردم، به خصوص امنیت، اقتصاد و امور حکومت داری تاثیر منفی گذاشته و ایجاب می نماید که این معضل هر چه زودتر خاتمه یابد.
قابل یادآوری است که ابتدا تاریخ ۱۱ اسد سال روان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید تعیین گردیده بود اما بنابر تقاضای سازمان ملل متحد و دو نامزد برگزاری مراسم تحلیف برای مدت یک ماه تمدید شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا