سیاست

پیام ستر جنرال عبدالرشیددوستم معاون اول ریاست جمهوری

کابل باختر 29 اسد
پیام ستر جنرال عبدالرشیددوستم معاون اول ریاست جمهوری
هموطنان گرانقدر، خواهران و برادران عزیز!
در این مقطع حساس زمانی  با حلول عید سعید قربان _ ماه خجستۀ الهی با شما مردم دلیر، پاک نهاد، مهربان و مسلمان همکلام شده ام، مراتب گرمترین تبریکات صمیمانۀ  قلبی خود را به شما مردم باشرف و با عزت ابراز میدارم:
در حالیکه روز های جشن و سرور عید قربان در پیش روست، جای دارد که یاد آور شوم در چند روز گذشته، رخداد های غم انگیزی در ولایت های فاریاب، غزنی، بغلان و کابل بوقوع پیوست. در جریان این رخداد های خونین، ده ها تن از باشنده گان این سرزمین به شمول فرزندان جان برکف و دلاور شما که در صفوف نیرو های امنیتی و دفاعی کشور مشغول خدمت بودند، جام شهادت نوشیدند.
جنگ دراز مدت در کشور، اسباب مصایب و درد های فراوانی برای شما گردیده است. این مصایب شالوده سعادت و خوشبختی ها را در سرزمین ما ویران کرده و هر روز ما گرفتار تلفات و قربانیهای فراوان می گردیم.
دولت جمهوری اسلامی افغانستان برای پایان دادن به این بدبختی ها، مصصم است تا کارزار آشتی و پایان دادن به جنگ را در کشور دنبال کند. این روند آغاز گردیده است و امیدواریم که بزودی در این زمینه پیشرفت های چشم گیری صورت بگیرد.
مردم ما بیش از هر زمان دیگر به صلح نیازمند اند و دولت مکلف است تا را هکارهای جدیی را رویدست گیرد و همۀ ملت رنج دیدۀ کشور از این روند حمایت  خواهد کرد.
لازم است تا در زمینه تأمین صلح با برنامه های دولت خو یش هماهنگ شوید. این صلح برای شماست تا بتوانید در سایۀ آن زنده گی با سعادتی داشته باشید. پس در هرکجایی که هستید با این کاروان همگام و همصدا گردید تا برای فرزندان مان آینده بهتر و روشنتری رقم بخورد.
ختم/ عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا