اخبارجامعه

ساخت سرک گذر ۲۳ ناحیهٔ پانزدهم تکمیل شده و به بهره‌برداری سپرده شد

 

کابل2 جوزا باختر

ساخت سرک گذر ۲۳ ناحیهٔ پانزدهم در ساحهٔ شهرک گلوبل تکمیل و توسط انجنیر عامر زمرک یاسر معین ساختمانی شاروالی کابل به بهره‌برداری سپرده شد.

دفتر مطبوعاتی شاروالی کابل امروز با نشر این خبر گفته است: در مراسمی که به همین مناسبت ترتیب شده بود معین ساختمانی شاروالی کابل گفت که با ساخت این سرک به مشکلات شهروندان رسیدگی صورت گرفته است و آنان به سهولت‌های اجتماعی و شهری دست یافتند.

وی افزود: در پلان داریم تا پروژه‌های مشابه را در این ناحیه طراحی و تطبیق نمایم. وی توقع برد: در حفظ و نگهداری این سرک شهروندان ساحه توجه کامل نمایند.

همچنین انجنیر ذبیح‌الله رحیمی آمر پروژه‌های ریاست تنظیم برنامه‌ها و پروژه‌های شاروالی کابل گفت: ساخت این سرک به شکل سنگ‌فرش است که علاوه از مقاومت بلند در قسمت تغذیهٔ آب‌های زیرزمینی مفید خواهد بود.

وی در ادامه گفت: این سرک به طول ۳۶۴ متر با عرض ۱۰ متر  شامل ترمیم آبرو‌ها می‌باشد که به شکل پخته و اساسی از سوی شاروالی کابل با همکاری دفتر پروژوی سازمان ملل متحد به ارزش ۹.۳ میلیون افغانی طی مدت ۶ ماه ساخته شده است.

این پروژه ‌با هدف رسیدگی به مشکلات شهروندان ساحات محروم از تسهیلات شهری و ایجاد فرصت‌های شغلی تطبیق شده است که روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن از شهروندان درآن مصروف کار بوده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا