سیاست

مارشال محمد قسیم فهیم : مردم ما قدر دوستی با هند را میدانند

كابل 7 اسد باختر

 مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری امروز با نهیچل سيند دو، معاون شورای امنیت ملی هند و  هيئت همراهش دیدار کرد.

به  اساس دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس  باختر،در این دیدار معاون اول ریاست جمهوری،  هند را کشور دوست مردم افغانستان خوانده یاد آور شد که مردم ما قدر این دوستی را میدانند و همیشه به آن به دیده قدر می بینند. 

معاون اول ریاست جمهوری از همکاری های کشور و مردم جمهوری هند به کشور ما تمجید نموده خواهان ادامه و افزایش این کمک ها در زمینه های گوناگون شد. 

معاون اول ریاست جمهوری خاطر نشان کرد که افغانستان در مراحل حساسی قرار دارد و ما در اوایل سال آینده انتحابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت که برای برگزاری آن از همین اکنون کار های مقدماتی آغاز یافته است و در زمان معین آن برگزار خواهد  شد.

در این دیدار رئیس  هیئت شورای امنیت ملی هند نهیچل سيند دو، سفرش رابه افغانستان مهم خوانده افزود که هند به کمک هایش در همه زمینه ها به مردم و کشور افغانستان ادامه میدهد. وی یاد آور شد که ما بزودی شاهد امضای  قرار داد پروژه جدید اقتصادی در افغانستان خواهيم بود که به کمک هندوستان راه اندازی می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا