سیاست

کمیسیون عالی دولتی برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب جلسه کرد

کابل/17/جوزا/باختر
جلسه کمیسیون عالی دولتی برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب امروز تحت ریاست صادق مدبر رئیس عمومی اداره امور و دارالانشای شورای وزیران و رئیس آن کمیسیون در ارگ ریاست جمهوری برگزار گردید.
به اساس معلومات ریاست اطلاعات و ارتباط عامه اداره امور و دارالانشای شورای وزیران به آژانس باختر، طبق آجندا، رئیس تشریفات وزارت امور خارجه و رئیس کمیته تشریفات طرح تشریفاتی مراسم تحلیف را به جلسه ارایه نمود.
اعضای کمیسیون بعد از بحث همه جانب ارایه پیشنهادها، طرح تشریفاتی را با ورود یک سلسله تصحیحات مورد تائید قرار داده و کمیته متذکره را موظف به تطبیق آن نمود.
بعداً معین وزارت اطلاعات و فرهنگ و رئیس کمیته فرهنگی، برنامه کاری آن کمیته را به جلسه مطرح نمود.
اعضای کمیسیون بعد از بحث همه جانبه طرح برنامه کاری آن کمیته را در قاعده مورد تائید قرار داده کمیته متذکره را موظف نمود تا برنامه کاری خویش را طبق تذکر جلسه تصحیح و به جلسات بعدی کمیسیون ارایه نماید.
سپس، معاون ریاست دفتر ریاست جمهوری و رئیس کمیته تدارکات، فیصله جلسه آن کمیته را در رابطه به تدابیر اتخاذ شده در راستای کاری آن کمیته به جلسه مطرح نمود.
اعضای کمیسیون بعد از غور با ورود یک سلسله تصحیحات، برنامه کاری کمیته تدارکات را در قاعده مورد تائید قرار داده آن کمیته را موظف نمود تا برنامه کاری خویش را طبق تذکر جلسه تصحیح و به جلسات بعدی کمیسیون ارایه نمایند.
در اخیر جلسه، اعضای کمیسیون از محل تدویر مراسم تحلیف بازدید به عمل آورده در رابطه به تزئین، تنظیم، ترتیب و آماده نمودن محل برگزاری مراسم تحلیف به روسای کمیته ها وظایف مشخص سپرده شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا