صحت

تطبیق طرح خود مختاری شفاخانه ها مورد بررسی قرار گرفت

کابل /7سرطان /باختر
داکتر وژمه سالمی معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه مرحلهً آزمایشی تطبیق طرح خود مختاری شفاخانه ها را در نشستی با رییسان شفاخانه های کابل مورد بررسی قرار داد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛در این نشست نخست طرح خود مختاری شفاخانه ها طی سه گزراش جداگانه به اشتراک کنندگان تشریح شد که سپس رییسان شفاخانه ها نظریات و پیشنهاد های شان را به خاطر تطبیق هر چه بهتر آن ارائه کردند.
معین مالی و اداری بعد از شنیدن نظریات و پیشنهادهای اشتراک کنندگان گفت: طرح خود مختاری شفاخانه ها در مرحلهً نخست به طور آزمایشی در چهار شفاخانه شهرکابل مورد تطبیق قرار خواهد گرفت و قرار است این طرح تا اخیر سال مالی در 21 شفاخانه دولتی کابل مورد تطبیق قرار داده شود.
داکتر سالمی افزود، وزارت صحت‌عامه به خاطر تطبیق طرح خود مختاری شفاخانه ها چندین هیئت موظف کرده است که در این راستا با مسوولان شفاخانه ها همکاری کنند و از رییسان شفاخانه ها نیز خواست که در قسمت تطبیق این طرح وزارت صحت‌عامه را همکاری همه جانبه کنند.
قابل تذکر است که طرح خود مختاری شفاخانه ها مورد تایید جلسهً کابینه دولت افغانستان قرار گرفته است و این طرح به طور آزمایشی نخست در شفاخانه های استقلال، رابعه بلخی، صحت طفل اندراگاندی و شفاخانه ملی اتاترک مورد تطبیق قرار می گیرد و این روند به شفاخانه های دیگر مطابق تقسیم اوقات به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. مومنه احمدیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا