سیاستاخباراقتصادTOP

سرپرست وزارت صنعت و تجارت؛ درصدد ایجاد تسهیلات بیشتر برای افزایش صادرات هستیم

کابل16 دلو باختر
سرپرست وزارت صنعت و تجارت در یک نشست مشترک با نمایندگان وزارت‌های مالیه و زراعت و مالداری و اتاق‌های سکتوری گفت: در صدد ایجاد تسهیلات بیشتر برای انکشاف صادرات هستیم.
دفتر مطبوعاتی وزارت صنعت و تجارت با نشر این خبر گفته است: این نشست به منظور تحقق فیصله‌ کمیسیون اقتصادی جهت بررسی آن مقدار مبلغی است که توسط اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری از تاجران گرفته می شود.
در این نشست، الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های رهبری امارت اسلامی افزایش حجم و ارزش صادرات کشورمی‌باشد، اظهارداشت: تلاش‌ها برای ایجاد تسهیلات بیشتر جهت افزایش صادرات جریان دارد و با توجه به یک سلسله شکایت‌ها، کمیسیون اقتصادی به این وزارت وظیفه سپرد تا پیرامون آن حق الاجرت که توسط اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری از تاجران دریافت می‌گردد، بررسی‌های خویش را انجام داده و گزارش آن را جهت اتخاذ تصمیم به کمیسیون اقتصادی ارائه نمایند.
بعد از بحث و تبادل‌ نظر میان اشتراک‌کنندگان؛ فیصله شد که کمیته‌ متشکل ازنمایندگان وزارت‌های صنعت و تجارت، مالیه وزراعت موظف گردد تا بررسی‌های خویش را در این خصوص آغاز نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا