فرهنگ

حسینه صافی : وزارت اطلاعات وفرهنگ همکار خوب رسانه ها خواهد بود

کابل باختر26 سرطان
حسینه صافی سرپرست و نامزد وزیراطلاعات وفرهنگ امروز دردیدار با هیئت رهبری فدراسیون خبرنگاران ، پیشنهاد ها و خواسته های آنان را شنید .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: دراین نشست شماری از هیئت رهبری فدارسیون خبرنگاران ، درکنارآن که دررابطه به فعالیت ها و کارکرد های آن نهاد معلومات دادند، خاطرنشان ساختند که روابط نیک ، اعتماد و همکاری دوجانبه میان فدراسیون و حکومت وجود دارد .
آنها ضمن آن که حمایت و همکاری شان را با وزارت اطلاعات وفرهنگ ابرازکردند، پشنهاد ها و خواسته های شان را با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ شریک ساخته گفتند که این وزارت اگردرراستای حمایت از خبرنگاران و جامعه رسانه یی کار کند، خبرنگاران و اهل رسانه ها را درکنارخود میداشته باشد.
همینگونه آنان ازمشکلات فرا راه زنان ژورنالیست و کم رنگ بودن حضورزنان دررسانه های کشورسخن گفته و دررابطه به وضعیت رسانه معلومات دادند .
همچنان همکاری ، توجه و حمایت وزارت اطلاعات وفرهنگ ، ازرسانه ها و آزادی بیان را گامی مهمی درراستای رشد رسانه های کشور دانستند.
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درکنارآن که نظریات و پیشنهادهای آنان را ارزشمند دانست ، خاطرنشان ساخت که به عنوان حامی و همکار خوب رسانه ها کار خواهد کرد و برنامه ها را با درنظرداشت نظریات آنها تنظیم خواهد شد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا