آموزش

اشتراک کنندگان جشنوارۀ انتخاب گروه ملی ترانه معارف، تقدیر شدند

پل علم 27 اسد، باختر
اشتراک کنندگان جشنوارۀ انتخاب گروه ملی ترانه معارف، دیروز در لوگر تقدیر شدند.
به پیشواز از صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور، شاگردان مکاتب لوگر که در جشنواره انتخاب گروه ملی ترانه وزارت معارف شرکت کرده بودند، از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ آن ولایت موردتقدیر و ستایش قرار گرفتند.
در محفلی که به همین مناسبت با حضور مسوولان ملکی و نظامی و روسای ادارات دولتی در پل علم برگزار شد، محمد انور خان اسحاق زی والی لوگر، از اعضای گروه ترانه معارف لوگر که در جشنوارۀ انتخاب گروه ملی ترانه وزارت معارف شرکت کرده بودند، قدردانی کرد و از همه مردم خواست که برای شگوفایی کشور متحدانه حرکت کنند و برای روشن کردن بیشتر چراغ علم و معرفت گام‌های مؤثر بردارند.
عبدالرحمن تسل رییس اطلاعات و فرهنگ لوگر، هدف از راه‌ اندازی این برنامه را نهادینه کردن فرهنگ، تشویق و ترغیب یادکرد و علاوه کرد که استعدادهای خوبی بین شاگردان معارف لوگردر بخش‌های مختلف وجود دارد که باید موردتقدیر و ستایش قرار بگیرند.
مینه سادات، معاون تدریسی ریاست معارف لوگر به رسانه‌ها گفت که در جشنوارۀ انتخاب گروه ملی ترانه معارف از  لوگر ده پسر و هفت ‌دختر اشتراک ورزیده بودند که سه تن آنان مشمول یک دختر به گروه ملی راه پیدا کردند.
در جشنوارۀ انتخاب گروه ملی ترانه معارف حدود هشت ‌صد شاگرد در قالب هفتاد گروه ترانه دختران و پسران، از سی‌وچهار ولایت کشور شرکت کرده بودند که پس از پایان رقابت‌ها یک‌صد شاگرد در قالب گروه‌های ترانه ملی معارف انتخاب شدند. حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا