سیاست

حامد کرزی : از بارگاه پروردگار منان استدعا میکنم که سال نو سال آبادی، فراوانی و سال تامین صلح سراسری برای مردم افغانستان باشد

کابل/ باختر/ اول/ حمل
حامد کرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در بیانیه پانزده روزه رادیویی خود به مناسبت حلول سال نو خورشیدی از بارگاه ایزدمنان استدعای تامین صلح سراسری، آبادی و فراوانی برای ملت افغانستان کرد.
به گزارش آژانس باختر: در این بیانیه رییس جمهوری ضمن آن که
حلول سال نو هجری شمسی 1393 و جشن نوروز را به تمام هموطنان تبریک گفته، افزوده که خوشحالم از اینکه امسال مراسم جشن بین المللی نوروز به اشتراک سران و نماینده گان کشور های حوزه نوروز درافغانستان برگزار می گردد.
رییس جمهور همچنان نهال شانی، کشت و زراعت را علامت سرسبزی وخرمی دانسته، علاوه کرده " برای حفظ محیط زیست ، آبادی وخرمی کشور نیاز داریم که هر یک ما،  کم از کم یک نهال غرس نمائیم."
حامد کرزی رییس جمهوری کشور در بیانیه خود  این سال نو را از نظر تجدید حیات سیاسی کشور نیز مهم خوانده و از تمام هموطنان واجد شرایط رای دهی تقاضا کرده که در شانزده حمل به مراکز رای دهی بروند و با سهمگیری در انتخابات، دین ملی خود را بجا آورند و به نامزد دلخواه خود رای بدهند.
رییس جمهور ابراز امیدواری کرده است که مردم مانند انتخابات ده سال گذشته این بار نیز انتخابات موفقانه داشته باشند و گام های متینی را درراه تحکیم هرچه بیشتر صلح وثبات در کشور به جلو بگذارند.
همینگونه حامد کرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان دربیانیه رادیویی خود گفته است که از بارگاه پروردگار منان استدعا می نمایم که سال نو سال آبادی، فراوانی و از همه مهمتر سال تامین صلح سراسری برای مردم افغانستان باشد تا مردم ما در صلح وامنیت به کار آبادی وطن وجوانان ما به کسب علوم، دانش و مهارت ها بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا