سیاست

شماری از فعالان جامعه مدنی و نمایندگان جوانان مشکلات شان را با نماینده رییس جمهور مطرح کردند

کابل باختر29 جدی
شماری از مسوولین موسسات خیریه کمک رسانی، اعضای جامعه مدنی و جوانان با احمد ضیا مسعود نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور ملاقات نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور به آژانس باختر، در این ملاقات آنان در رابطه به معضله فرارمغز ها، مشکلات امنیتی، عدم توجه به رشد خود کفایی جوانان و معتاد شدن آنان به مواد مخدر صحبت نموده گفتند که جوانان تا اینکه پیشرفت ها و دستاورد های خوبی داشته باشند روز به روز به عقب بر میگردند. آنان از تمام برنامه ها و کمک های که به انجو ها از سوی کشور های مختلف صورت میگیرد یاد آوری نموده، گفتند: در بسیاری از موارد این کمک ها در قید سیاسیون قرار میگیرد.
آنان از نماینده فوق العاده رییس جمهور خواهان همکاری دو جانبه میان گروه های خیریه و جامعه مدنی به طور دوامدار شدند.
نماینده فوق العاده رییس جمهور از کارکرد های جوانان، جامعه مدنی و موسسات خیریه در راستای کمک رسانی به مستحقین ستایش کرده، بیان داشت: اعضای جامعه مخصوصاً جوانان در زمینه رساندن صدای مردم برای مسوولین نقش موثر داشته اند و در یک دهه اخیر آنان تمام مشکلات های مردم را از مجرا های مختلف توانستند که به مسوولین حکومتی برسانند .
وی تاکید نمود که جوانان میتوانند در عرصه های مختلف در کشور موثریت مستقیم داشته باشند و از آنان خواست  تا دیگر جوانان را دعوت به ادامه زندگی در کشور نموده و در راستای آبادی کشور سهیم شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا