امنیت

جلسه شورای امنیت ملی برگزار شد

 

كابل 11 حمل – باختر

جلسه شورای امنیت ملی  پیش از چاشت امروز به ریاست مارشال محمد قسیم فهیم، سر پرست ریاست جمهوری برگزار گردید.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر، در این جلسه پیرامون اوضاع امنیتی کشور و بهبود بخشی مسایل امنیت و تحکیم ثبات در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

سرپرست ریاست جمهوری در آغاز جلسه شورای امنیتي ملی اوضاع امنیتی را در کابل و بسیاری از شهر های افغانستان را خوب خوانده گفت که نیرو های امنیتی کشور به فضل خداوند به درجه بلندی از ظرفیت مسلكي رسیده اند و این موهبت سبب شده است تا بتوانند به وظایف محوله را به گونه ای که مردم از آن ها توقع دارند به انجام برسانند.

سرپرست ریاست جمهوری یاد آور شدکه شجاعت و دلاوری  نیروهای امنیتی کشور سبب شده است که اعتماد مردم را به خود جلب نمایند و بهتر از پیش در حراست و پاسداری از کشور کوشا باشند.

در جلسه مسئولان  نهاد های امنیتی کشور پیرامون اوضاع امنیتی در کشور گزارش نهاد های مربوط را ارایه کردند. بر مبنای گزارش مسولان نهاد های امنیتی، در راستای تامین امنیت و اتخاذ تدابیر به منظور خنسی سازی پلان های شوم دشمنان مردم افغانستان گام های موثر برداشته شده است. معاون اول ریاست عمومی امنیت ملی گفت که صبح امروز 1300 کیلو گرام مواد انفجاری که به هدف تخریب بند سلما انتقال یافته بود، توسطه نیروهایی امنیتی کشف و دستگیر گردید که از یک توطيه بزرگ جلوگیری بعمل آمد.   

در جلسه همچنان راه های فایق آمدن بر مشکل های جاری در ولایات مختلف  مورد بررسی قرارگرفت و در زمینه تدابیر لازم اتحاذ گردید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا