آموزش

همایشی بزرگی به منظور حمایت از معارف در پروان برگزار شد

چاریکار 29 حمل باختر
همایشی بزرگی به منظور حمایت از معارف امروز در ولایت پروان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در این همایش که به اهتمام و همکاری اداره محلی پروان و نقش آفرینی رییس شورای ولایتی و اداره معارف در شهر چاریکار راه اندازی شد، رهبری ولایت ، وکلای مردم در شورای ملی و شورای ولایتی، بزرگان، شخصیت های خیر، سرمایه داران، قومندانان جهادی، زنان و مردان پروان سهم فعال گرفتد.
عبدالظهورحکیم رییس معارف پروان در این همایش گفت : از پنجصد و شانزده مکتب در پروان دوصد و شانزده باب آن، فاقد تعمیر میباشد و سیصدو شانزده مکتب، ضرورت به اعمار دیوار احاطه دارد و به دوصد و هشتاد و پنج خیمه و سه هزار  پایه چوکی نیاز می باشد.
فضل الدین عیار والی پروان از نقش رییس شواری ولایتی پروان به منظور برگزاری این همایش و سهم گیری فعال مردم پروان برای حمایت از معارف تشکر نمود و گفت : سال ۱۳۹۷ به اساس هدایت رییس جمهور کشور سال حمایت از معارف مسمی شده است که مردم پروان این اقدام را استقبال نمودند و امروز از معارف با حضور گستردۀ یی حمایت میکنند و این کمک های مردم در رفع مشکلات معارف سودمند است .
والی پروان افزود که برای یکصد و نود و نه مکتب درجریان دو سال آینده تعمیر جدید اعمار میگردد.
والی پروان از همه معلمان معارف، خانواده های شاگردان و معلمان خواست که برای کیفیت معارف توجه جدی نمایند.
غلام بهاء الدین جیلانی رییس شورای ولایتی پروان گفت : معارف اساس پیشرفت و ترقی جامعه ما می باشد و ما معارف خود را حمایت و تقویت میکنیم تا مشکلات جامعه ما پایان داده شود.  احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا