فرهنگ

پوهنیار مصطفوی : بخش های اداری از ستون های اساسی اداره می باشد

کابل باختراول سرطان
برنامه آموزشی یی زیرنام  " مدیریت نوین " امروز ازسوی وزارت اطلاعات وفرهنگ برای مدیران اداری ریاست های اطلاعات وفرهنگ ولایت های کشور ، درکابل برگزارشد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، این برنامه به هدف بهبود روند کار ، عرضه خدمات باکیفیت و تقویت سیستم هماهنگی وایجاد اداره سالم و حسابده ، درنهادهای این وزارت درولایت ها،  برگزارشده است .
درآغاز این برنامه پوهنیار سیده مژگان مصطفوی معین مالی ، اداری و گرحندوی وزارت اطلاعات وفرهنگ صبحت کرد وگفت که  بخش های اداری درهرنهاد  یکی از ستون های اساسی آن می باشد .
وی تاکید کرد که درهراداره باید بخش اداری آن تقویت شود کارمندان باشیوه های نوین آشنا شوند تا کار اداره به شکل بهتر،  شفاف و حسابده ، پیش برود.
پوهنیار مصطفوی ابراز امید کرد که با برگزاری این برنامه آموزشی ، مشکلات بخش های اداری ریاست های اطلاعات وفرهنگ تمام ولایت های کشور ، به ویژه درقسمت تکمیل اسناد و ارائه گزارش های اداری به مرکز، رفع شود و دراین راستای هیچ سوالی به ذهن مدیران اداری باقی نماند.
بعد محمد عیسی خاطرزی آمرارتقای ظرفیت و انکشاف اداره وزارت اطلاعات وفرهنگ صحبت کرد و گفت که این برنامه آموزشی پنچ روز ادامه می یابد و دررابطه به عرصه های مختلف کار اداری به منظور عرضه خدمات باکیفیت و ایجاد اداره سالم و حسابده ، بحث صورت می گیرد. 
درادامه این برنامه عبدالمقیم افغان رییس پالیسی و پلان وزارت اطلاعات وفرهنگ دررابطه به استراتیژی وبرنامه های دولت وفواد فرند آمر ارتباط کارکنان ، درمورد مقرره طرز سلوک ماموران خدمات ملکی را معلومات دادند.
همچنان محمدشاکر حبیبیار سکرترجنرال کمیسیون ملی یونسکو و آیسیسکو دررابطه به برنامه ها و فعالیت های شان ،به ویژه دربخش فرهنگی و هماهنگ کردن این برنامه ها با این وزارت ، معلومات داد.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا