جامعه

وزارت زنان، از دفتر آکسفام خواست تا در قسمت توانمند سازی زنان آنها راهمکاری کند

کابل باختر45 سرطان
معین پالیسی و مسلکی وزارت امور زنان با مسول پروگرام های دفتر آکسفام ملاقات کرد.
به گزارش آژانس باختر ، سپوژمی وردک معین پالیسی و مسلکی وزارت امور زنان با مسول پروگرام های دفتر آکسفام (Oxfam) در کابل ملاقات کرد.
معین پالیسی و مسلکی وزارت امور زنان، ضمن قدردانی از همکاری های دفتر آکسفام، گفت که ما به منظور آگاهی دهی از روند انتخابات مجلس نمایندگان و شورای ولسوالی ها در روستأ ها و ولسوالی ها کشور نیاز به همکاری مالی دارم.
وی گفت که زنان به مثابه نیم از بدنه جامعه، ضرورت به آگاهی بیشتر از روند انتخابات دارند و وزارت امور زنان گام های عملی را در این راستأ برداشته است.
همچنان، معین پالیسی وزارت امور زنان، از دفتر آکسفام خواست در قسمت هزینه مالی سمپوزیم توانمند سازی زنان زون مرکز که مشمول زنان روستأی ولایت های وردک، پنجشیر، پروان، کابیسا، دایکندی و بامیان می شود همکاری نماید.
وی افزود ، دیدگاه و نظریات زنان که در سمپوزیم توانمند سازی زنان اشتراک می نمایند، شامل برنامه ها و پالیسی های حکومت می شود که می تواند در قسمت حل چالش ها و مشکلات زنان روستأیی موثر واقع شود
مسوول پروگرام های دفتر آکسفام (Oxfam) بیان داشت: زنان افغانستان با چالش های فراوانی روبرو اند که نیاز به همکاری بیشتر دارند.
وی وعده سپرد که برنامه ای در اولویت کاری وزارت امور زنان قرار دارد که ما در این بخش همکاری تخنیکی خواهیم کرد .نیلوفر دانش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا