سیاست

بزرگان ولایت غزنی در دیدار با رئیس اجرائیه کشور، مشکلات شان را در میان گذاشتند

کابل باختر 13 جدی
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، پس از چاشت دیروز با شماری از بزرگان، محاسن‌سفیدان و متنفذان ولایت غزنی دیدار و پیرامون وضعیت آن ولایت در عرصه‌های مختلف گفتگو نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر: ناامنی‌های موجود در آن ولایت، بزرگترین نگرانی آنان بود و از رئیس اجرائیه کشور خواستند تا در این راستا توجه بیشر گیرد.
تبعیض و تعصبات قومی و حق تلفی در بارۀ بعضی از اقوام در ولایت غزنی، بخش دیگری از مشکلات عنوان شد و بیان گردید که در صورت تداوم آن، مشکلات و چالش‌های جدی به دنبال خواهد داشت و پیامدهای آن خطرناک خواهد بود.
آنان همچنان از بی‌کاری جوانان غزنی سخن گفتند و از رهبری حکومت وحدت ملی خواستند تا در این راستا، اقدام کند و راه حلی برای این بزرگ‌ترین مشکل پیدا نماید.
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، پس از استماع سخنان بزرگان ولایت غزنی و تایید مشکلات و چالش‌های فرا راهِ آنان، به ویژه در عرصه امنیتی، تاکید نمود که بیشترین توجه دولت، تامین امنیت شهروندان کشور و به ویژه باشندگان ولایت غزنی می‌باشد، زیرا اگر امنیت نباشد، مجالی برای پرداختن به مسائل و حل سایر مشکلات نمی‌مانَد.
رئیس اجرائیه کشور همچنان با حمایت از روند اصلاحات در ادارات و نهادهای دولتی تاکید کرد که تامین عدالت بزرگترین فرصت برای اعتماد بیشتر میان دولت و ملت است و رهبری حکومت وحدت ملی با تمام توان می‌کوشد تا از هر فرصت مناسبی برای عرضه‌خدمات بهتر و بیشتر برای مردم کشور استفاده کند.
رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با بیان اینکه هیچ منطقه و ولایت افغانستان، از دیدِ دولت و رهبری حکومت وحدت ملی دور نیست، بزرگترین مانع برای رسیدگی به مشکلات مردم و فراهم نمودن زمینه‌ها برای رشد و رفاه و بهبود زندگی آنان، چالش‌های امنیتی را دانست و افزود: سرانجام مردم و دولت افغانستان در همکاری و حمایت نیروهای امنیتی شان، بر این چالش‌ها فایق خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا