اخبارفرهنگ

معین امور نشرات  وزارت اطلاعات و فرهنگ  تصدیق نامۀ ده عنوان کتاب را به معاون ادارۀ تدارکات ملی سپرد   

کابل/ 28 حوت/ باختر

عبدالمنان شیوای شرق معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز تصدیق نامۀ ده عنوان کتاب  انستیتوت  تدارکات ملی را  که در بخش نسخه برداری وزارت اطلاعات و فرهنگ ثبت شده است به احمد شاه نقشبندی معاون ادارۀ  تدارکات ملی  سپرد .

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ عبد المنان شیوای شرق معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ در هنگام تسلیم دادن این تصدیق نامه ها  کار کرد  ادارۀ تدارکات ملی  را مهم خواند و گفت :”ما از ابتکار انستیتوت ادارۀ تدارکات ملی  در راستای  آموزش های مسلکی ونهادینه شدن سیستم های معیاری استقبال می کنیم.

او افزود؛ ما در قسمت نسخه برداری  ( کاپی رایت ) نصاب انستیتوت ادارۀ تدارکات ملی  که حق معنوی آن نهاد است  مطابق  قانون و مقرره ها همکاری و حمایت می کنیم و باید این نصاب به دسترس دیگران قرار نگیرد که از آن خلاف قانون  نسخه برداری کنند.

احمد شاه نقشبندی  معاون ادارۀ  تدارکات ملی  از وزارت اطلاعات و فرهنگ  به خاطر ثبت آثار شان  قدردانی کرد و گفت: این اداره به خاطر تخصصی شدن کارمندان تدرکاتی ادارات  یک انستیتوت را در پوهنتون پولی تخنیک کابل  ایجاد کرده است  و این انستیتوت نیاز به نصاب  تعلیمی  دارد و تا به حال   یازده  اثر را در  بخش نسخه برداری وزارت اطلاعات و فرهنگ ثبت کرده است که ما امروز شاهد تسلیم گیری  تصدیق نامه ده اثر استیم.

 او از وزارت اطلاعات و فرهنگ  قدردانی کرد  و گفت: ما آماده استیم که کارمندان تدارکاتی  وزارت  اطلاعات و فرهنگ را در این راستا همکاری کنیم . بهزاد 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا