اخبارفرهنگجامعه

برگزاری برنامه تحت عنوان «نقش مطبوعات در تامین ارتباط میان دولت و ملت» در بدخشان

فیض آباد 12 قوس باختر
ریاست اطلاعات و فرهنگ بدخشان به هدف تامین ارتباط میان دولت و ملت و دست رسی خبرنگاران به اطلاعات، برنامه یی تحت عنوان «نقش مطبوعات در تامین ارتباط میان دولت و ملت »در بدخشان برگزار کرد.
درین نشست، مسوولین و خبرنگاران رسانه های ملی و محلی و سخنگویان ادارات حکومت محلی اشتراک ورزیدند.
معزالدین احمدی رییس اطلاعات و فرهنگ بدخشان در این برنامه ضمن یاد آوری از دست آورد های حیاتی امارت اسلامی و اعمار پروژه های بزرگ ملی گفت که نباید مردم در خلا معلوماتی قرار گیرند و مسوولین از طریق رسانه ها آنچه را که مردم میخواهند در دست رس شأن قرار دهند و رسانه ها نیز در پهلوی انعکاس صدای مردم از دست آورد های بزرگ امارت اسلامی( تامین امنیت سرتاسری در کشور، پروژه ملی قوشتپه، بزرگ راه ترانزیتی ابریشم به چین ووو) و دلسوزی بزرگان امارت اسلامی، چشم پوشی ننموده برای مردم بازتاب دهند تا ملت به آینده درخشان وطن شأن امید وار باشند.
او افزود که عدم دست رسی رسانه ها به معلومات از سوی مسوولین، زمینه تبلیغات منفی و زهرا گین را برای استفاده جویان هموار می کند، در حالیکه تاکید بزرگان امارت اسلامی از گذشته تاکنون بر اطلاع دهی عاری از کذب و مبتنی بر حقایق استوار بوده است.
او از خبر نگاران ورسانه ها خواست که ثبات نشراتی و مصوونیت کاری شانرا در ابعاد مختلف رسانه یی داشته باشند و دست آورد ها را بگونه واقعی انعکاس داده مردم را به آینده کشور امید وار سازند.
اسامه برهانی مسوول رادیو تلویزیون ملی راه اندازی برنامه های اینچنینی را سبب بلند رفتن اعتماد به نفس خبرنگاران دانسته گفت که خبر نگاران که اکنون در کشور قرار دارند به کار های رسانه یی در پهلوی نظام اسلامی ادامه میدهند نسبت به وطن و مردم شأن دلسوز اند و باید مورد حمایت و تقدیر قرار گیرند.
نیک محمد نظری مسوول دفتر رسانه های بدخشان گفت که رسانه ها باید فعالیت نشراتی شانرا مطابق پالیسی امارت اسلامی تنظیم نمایند و در قسمت حق دست رسی خبرنگاران به اطلاعات مقام ولایت از هیچ نوع همکاری دریغ نخواهد کرد.
عبدالبصیر حقجو مسوول امومدیا گروپ در بدخشان، راه اندازی برنامه امروزی را جهت شریک سازی مشکلات سد راه اطلاع رسانی، تشویق مسوولین در جهت ارایه اطلاعات به خبر نگاران، مهم دانسته گفت که مسوولین تلاش کنند هیچ رسانه یی در انزوا اطلاعاتی قرار نگیرد و رسانه ها نقش سازنده و‌موثر در تامین ارتباط میان دولت و ملت داشته باشند.
او افزود که بعد از تحولات سیاسی در کشور هیچ رسانه و خبرنگار در بدخشان به تهدید جزیی از سوی هیچ شخص مواجه نشده است که میتوان آنرا از دست آورد های ریاست اطلاعات و فرهنگ نامید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا