اخبارصحت

سرپرست وزارت صحت‌عامه، بر رفع مشکلات عرضۀ خدمات صحی  تاکید کرد

کابل / 7 میزان / باختر

داکترقلندرعباد سرپرست وزارت صحت‌عامه، با داکتر رامز الاکبروف معاون نمایندۀ ویژۀ سازمان ملل متحد و داکتر دوپنگ لیو مسوول سازمان صحی جهان در افغانستان، دیدارکرد.

به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدار، طرفین روی رفع مشکلات عرضۀ خدمات صحی و تقویت همکاری‌های مشترک با وزارت صحت‌عامه،  به ویژه اولویت‌های این وزارت  بحث و تبادل نظر کردند.

دراین دیدار داکترعباد، اولویت های کاری خود را تشریح کرد و از همکاران سازمان ملل متحد و سازمان صحی جهان خواست که روی تهیۀ یک برنامۀ مشترک وجامع برای تمویل همه مراکز صحی موجود درکشورکه به طورموثر، شفاف و عادلانه خدمات صحی برای نیاز مندان عرضه می کنند، با وزارت صحت‌عامه همکاری کنند.

معاون نمایندۀ وِیژۀ سازمان ملل متحد و سازمان صحی جهان درافغانستان از همکاری های مشترک این نهاد ها با وزارت صحت‌عامه اطمینان دادند و وعده سپردند که ضروریات بخش صحی افغانستان را در سطح بین المللی مطرح می کنند.

آنان همچنان وعده سپردند که روی این موارد  با سازمان های بین المللی داد خواهی می کنند و امید وارند که درآیندۀ نزدیک شاهد جواب مثبتی آن نهاد ها به خاطرتمویل مراکز صحی درافغانستان باشند.باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا